۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۳۶
کد خبر: 81737060
T T
۰ نفر

درمانگاه فرهنگيان در برازجان راه اندازي شد

۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۳۶
کد خبر: 81737060
درمانگاه فرهنگيان در برازجان راه اندازي شد

بوشهر-ايرنا- درمانگاه فرهنگيان در شهر برازجان روز پنجشنبه با حضور مدير كل آموزش و پرورش استان بوشهر و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني راه اندازي و آغاز به كاركرد.

به گزارش ايرنا، مديركل آموزش و پرورش استان بوشهر در اين آيين گفت: وظيفه آموزش و پرورش تعليم و تربيت فرزندان اين مرزو بوم است كه مورد توجه جدي مجموعه آموزش و پرورش است .
ناصر كرمي بيان داشت: توجه به خدمات رساني بهتر و رفاه فرهنگيان و خانواده آنها نيز مورد توجه جدي اين سازمان مي باشد .
وي گفت: يكي از خدمات مهم به فرهنگيان حوزه خدمت رساني در امور پزشكي و درماني با همكاري دستگاه هاي مربوطه مي باشد.
مديركل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: از همه مردم و مسئولين انتظار داريم كه در هر حوزه اي كه خدمت مي كنند نگاهي ويژه به آموزش و پرورش داشته باشند.
كرمي بر كيفيت، دقت و نظم و تسريع در امور در انجام خدمات درماني بهتر به فرهنگيان تاكيد كرد.
مدير آموزش و پرورش دشتستان نيز گفت: اين درمانگاه متعلق به خانواده آموزش و پرورش است و تمام تلاش خود را بكارمي بريم كه بهترين خدمات درماني و پزشكي را به فرهنگيان و خانواده آنها ارائه دهيم.
سيد حسن لواساني فرد افزود: با همكاري مجموعه شركت نفت و گاز پارس جنوبي بخش آزمايشگاه و داروخانه درمانگاه نيز بزودي راه اندازي مي شود.
وي تصريح كرد: اين درمانگاه در حوزه هاي بينايي سنجي، دندانپزشكي، پزشك عمومي، اورژانس و روانشناسي به فرهنگيان خدمات رساني مي كند.
لواساني فرد همچنين گفت: ارائه خدمات درماني و پزشكي در يك هفته اول راه اندازي درمانگاه براي فرهنگيان بصورت رايگان خواهد بود.
7213/1656

سرخط اخبار استان‌ها