۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۳۸
کد خبر: 81748604
T T
۰ نفر
اوراق مشاركت قطارشهری اصفهان تاپایان شهریور به فروش می رسد

اصفهان - ایرنا - مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: مرحله اول فروش اوراق مشاركت قطارشهری اصفهان تا پایان شهریور سالجاری اجرا می شود.

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی شهرداری اصفهان روز شنبه به نقل از نادر آخوندی اضافه كرد: این طرح در راستای تنوع بخشی منابع مالی شهرداری و كمك به منابع مالی قطارشهری اصفهان اجرایی می شود.
وی افزود: منابع مالی شهرداری اصفهان همانند سایر نهادهای اقتصادی از منابع داخلی خود تامین می شود و كمكی از دولت دریافت نمی كند.
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینكه تلاش شهرداری این است كه روش های تامین درآمد خود را به روز كند، اظهاركرد: وی یكی از راههای كسب درآمد استفاده از روش تهاتر یا پایاپای است كه اعمال این روش از هدر رفت منابع مالی شهرداری جلوگیری می كند.
وی تصریح كرد: با توجه به شرایط اقتصادی، شهرداری اصفهان زمانیكه بازار رونق دارد منابعی همچون املاك را برای خود خریداری و ذخیره و در زمان ركود با استفاده از این امتیازها و تهاتر آنها، وضعیت اقتصادی خود را ساماندهی می كند.
آخوندی تاكید كرد: تحلیل زمان چگونگی وضعیت اقتصادی برای شهرداری بسیار مهم است زیرا سرمایه گذاری و مشاركت دست شهرداری را باز می گذارد تا سیستم شهری را بهتر اداره كند.
وی ادامه داد: شهرداری اصفهان برای سرمایه گذاری بیشتر و مطلوب جهت رونق بازار مسكن، تخفیف 10 درصدی ارزش افزوده تراكم را تا عید غدیر لحاظ كرده است و این فرصت خوبی برای فعالان ساخت و ساز مسكونی ، تجاری و اداری است تا از این امتیاز استفاده كنند.
2093

سرخط اخبار استان‌ها