۲ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۲۲
کد خبر: 30726983
T T
۰ نفر

اردبيل - مدير كل آموزش و پرورش استان اردبيل از تلاش و برنامه ريزي براي ارتقاي رتبه داوطلبان كنكور استان به 14 در سطح كشور خبرداد.

احمد محمودزاده روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: رتبه كنكو استان اردبیل از 24 به 19 ارتقا یافته و با برنامه ریزی انجام گرفته تلاش خواهیم كرد رتبه كنكور استان را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

وی از فعالیت قطب های آموزشی در استان خبر داده و اظهار داشت : 49 قطب آموزشی در رشته های نظری و 12 قطب آموزشی برای رشته های فنی و حرفه ای و كار و دانش در استان فعال بوده و سعی می شود با برگزاری دوره های تقویتی و آزمون ها رتبه كنكوری های استان ارتقا یابد.

وی گفت: تمامی شهرستان های استان در ارتقای رتبه بندی كنكور دخیل بوده و فقط شهرستان پارس آباد ارتقای چندانی نداشته و با فعالیت بیشتر این شهرستان نیز رتبه كنكور استان بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه به هوشمند سازی مدارس استان اشاره كرده و گفت: امسال اولین سال هوشمند سازی مدارس است كه تا پایان سال 300 مدرسه هوشمند سازی می شود.

محمودزاده افزود:20 میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس استان ازطریق سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در اختیار اموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی بیان كرد: برخی از مدارس استان نیز همچون مدارس خاص و استعدادهای درخشان از محل اعتبارات خود آموزش و پرورش هوشمندسازی می شود.

محمودزاده خاطرنشان كرد: هوشمندسازی مدارس استان با هدف گذر از كتاب محوری به سمت استفاده از فناوری های جدید انجام گرفته و تتلاش می شود معلمان و دانش اموزان با فضاهای مجازی آشنایی بیشتری پیدا كنند.

8124/530