۴ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۳۹
کد خبر: 30730734
T T
۰ نفر

كاشان- معاون مديركل و رييس اداره ورزش و جوانان كاشان گفت: سه طرح نيمه تمام ورزشي استاديوم شهيد ناصر فكري، مركز پژوهشي تربيت بدني و پيست دو و ميداني استاديوم 15 هزار نفري شهرستان كاشان با دستور وزير ورزش و جوانان در رديف طرح هاي ملي قرار گرفت.

'حسین حیدریان' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: فاز دوم و سوم استادیوم شهید ناصر فكری كه شامل دیواركشی اطراف استادیوم و استخر سرپوشیده ویژه بانوان است در ردیف طرح های ملی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینكه مركز پژوهشی تربیت بدنی تاكنون 25 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است ،‌ افزود : به دستور وزیر ورزش و جوانان، شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی موظف شد در سال آینده به این طرح ورزشی اعتبار ملی اختصاص دهد.

وی افزود : در تامین منابع مالی پیست دو و میدانی استادیوم 15 هزار نفری امیركبیر كاشان تردید هایی وجود داشت ولی با مساعدت وزیر ورزش و جوانان و همكاری شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی با تخصیص اعتبار بودجه لازم، بزودی عملیات بازسازی آن آغاز می شود.

حیدریان، زمان اتمام طرح های ملی را دو تا سه سال آینده برآورد كرد و گفت : زمان اجرای طرحهای ورزشی استانی به دلیل كمبود اعتبار ، حداقل شش سال طول می كشد.

'محمد عباسی' وزیر ورزش و جوانان آذر ماه جاری در سفر یكروزه خود به شهرستان كاشان از پروژه ها عمرانی این شهرستان بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در اتمام آن صادر كرد.

1724/9876
۰ نفر