۵ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۲۷
کد خبر: 30732703
T T
۰ نفر

13 طرح راهسازي در رشتخوار در حال اجرا است

۵ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۲۷
کد خبر: 30732703

رشتخوار - رئيس اداره راه و ترابري رشتخوار گفت: 13طرح مختلف در حوزه راه اين شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، احمد رضا امیری روز دوشنبه در جمع مسئولین اجرایی رشتخوار گفت: اعتبار این طرح ها در بخش راه سه میلیارد و 600 میلیون تومان است.

وی افزود: آسفالت روستاهای امین آباد، كریم آباد، جعفر آباد، بازه عاشقان، دستجرد آهنگران و چند روستای دیگر در برنامه سال جاری قرار دارد.

وی گفت: تمام طحهای نیمه‌ تمام و غیر فعال با تلاش و كوشش همكاران و همت مدیركل راه و ترابری استان، فعال شده و در حال اجرا است.

او گفت: مناقصه برخی طرحهای ارسال شده به اداره ‌كل راه و ترابری این استان انجام شده و پیمانكار تعداد دیگری از این طرحها نیز مشخص شده و در شورای فنی برای انجام مراحل قانونی انعقاد قرارداد در حال پیگیری می باشد.

امیری مردم شهرستان رشتخوار را شایسته خدمت دانست و افزود: برخی طرح های اولویت ‌دار و مهم را كه به روكش آسفالت نیاز دارند با ترك تشریفات به پیمانكاران با سابقه كه دارای كارخانه آسفالت باشند واگذار می‌كنیم تا برای استفاده تا قبل از دهه فجر در اختیار مردم قرار گیرند.

رییس اداره راه و ترابری شهرستان رشتخوار با اشاره به بار ترافیك زیاد در محور این شهرستان اظهار داشت: نصب علائم، خط كشی محور و روكش آسفالت این محور از جمله فعالیت ‌هایی است كه عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است.

امیری با بیان اینكه هدف ما داشتن جاده ‌های استاندارد و با خطرپذیری كم می باشد افزود: با شناسایی نقاط ضعف در این طرحها نسبت به ترمیم و لكه‌گیری به صورت زودبازده تدابیر خاصی بر اساس استانداردهای جاده‌ای اتخاذ كرده‌ و آن‌ ها را در دستور كار قرار داده‌ایم.

وی از آغاز عملیات كنار گذر رشتخوار به طول 5 كیلومتر در این شهرستان خبر داد و گفت: اعتبار این محور دو میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی فعالیت ‌های راهسازی در شهرستان را از مهمترین و گسترده ‌ترین طرح ‌های عمرانی در این شهرستان دانست و افزود: طبق برنامه زمان ‌بندی شده، تمام راه های روستاهای بیش از 50 خانوار این شهرستان باید تا پایان امسال آسفالت شوند.

وی افزود: امیدواریم با اعتبارات خوبی كه در سال‌ جاری به حوزه راه روستایی تزریق می‌شود شاهد تكمیل بخش عمده‌ای از راههای روستایی دراین شهرستان باشیم./2

2718 /664