۸ دی ۱۳۹۰، ۲۲:۴۷
کد خبر: 30739377
T T
۰ نفر

اصفهان - نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان با بيان اينكه دشمن هميشه از طريق جنگ فيزيكي وارد نمي‌شود، گفت: دشمنان همواره بدنبال بهانه اي براي حق جلوه دادن باطل هستند و اگر پيدا نكنند خود بهانه را مي‌سازند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، 'آیت الله طباطبایی نژاد' در جمع اعضای بزرگداشت حماسه 9 دی با اشاره به فتنه سال 88 افزود: دشمنان همیشه درصدد ضربه زدن به نظام، اسلام و كشورهای مسلمان مانند ایران هستند.

وی با بیان اینكه دشمنان نظام مقدس اسلامی هیچ وقت از ضربه زدن دست بر نمی‌دارند، اظهار داشت: خداوند در قرآن مجید با صراحت این بینایی را به امت اسلامی داده است كه دشمن دائم در مقام جنگ با شما و در حال ضربه زدن است مگر اینكه شما از دین برگردید.

آیت الله طباطبایی نژاد به برخی بهانه جویی‌هایی دشمنان در مبحث انرژی هسته‌ای اشاره كرد و گفت: موضوع ساخت سلاح هسته‌ای یك مورد از بهانه هایی است كه دشمن خود ساخته و به گسترش و پرورش آن دامن می‌زند.

وی با اشاره به شایعه ترور سفیر عربستان به دست نیروهای سپاه كه به تازگی از سوی آمریكا مطرح شد، افزود: اینگونه موارد كه از سوی دشمنان مطرح می شود برای برافروختن آتش فتنه دیگر به هر قیمتی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تاكید بر اینكه ما جنگ نامردی را قبول نداریم، ادامه داد: برخی هم در داخل و هم در خارج كشور توطئه‌ می كنند كه مهمترین آنها در انتخابات دو سال پیش بود.

وی با بیان اینكه در هر دوره از تاریخ انتخابات پس از انقلاب دشمنان قصد توطئه داشته اند، یادآور شد: مردم در خنثی كردن این توطئه‌ها عاقلانه‌تر از گذشته برخورد می كنند.

وی مخلوط كردن حق و باطل را مهمترین ترفند فتنه گران دانست و ادامه داد: در این شرایط باید بدنبال بصیرت بود تا بتوان حق را از باطل شناخت.

امام جمعه اصفهان با بیان اینكه از طیف‌های مختلفی ممكن است در حق و باطل وارد و فتنه ایجاد شود، اضافه كرد: سخنان رهبری در روز نهم دی سال گذشته بسیار روشنگرانه بود.

وی با اشاره به اینكه به غیر از لطف خدا هیچ چیز نمی‌تواند چنین روشنگری را رقم بزند، گفت: خطبه‌های بیدار گرانه رهبر معظم انقلاب باید باز نوشته و در اختیار مردم قرار گیرد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: یكی از جهالت‌های فتنه گران این بود كه فتنه را روز عاشورا به میدان آوردند و این شور و هیجان در عاشورا شكل گرفت.

8114/1011
۰ نفر