۱۰ دی ۱۳۹۰، ۹:۲۱
کد خبر: 30740993
T T
۰ نفر

چند خبر از مجموعه تئاتر شهر

۱۰ دی ۱۳۹۰، ۹:۲۱
کد خبر: 30740993

تهران- در ادامه وي‍ژه برنامه‌ 'شب‌هاي واقعه'، نمايش 'غريبه' به كارگرداني 'رهان مخدومي' از جمعه (9 دي) در خيمه محوطه مجموعه تئاتر شهر به روي صحنه رفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در این اثر نمایشی كه در چارچوب ویژه برنامه 'شب‌های واقعه' به صحنه خواهد رفت، 'عزیز الله هنر آموز'، 'سپیده پهلوان زاده'، 'مهدی زمین پرداز'، 'آریاز ذوالفقاری' ، 'رهام مخدومی' و 'محمدرضا مالكی' به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین 'پریسا شیرازی' به عنوان طراح صحنه و لباس، 'عبدالله آتشانی' به عنوان آهنگساز، 'امیر ترحمی' به عنوان طراح نور و 'افسانه قلی زاده' به عنوان طراح چهره پردازی، در این اثر نمایشی حضور دارند.

نمایش 'غریبه' تا 23 دی ماه ساعت 18:30 میزبان علاقه مندان تئاتر در خیمه گاه عاشورا خواهد بود.



** نمایش 'مگه نمی‌دونی جات كجاست؟' یكشنبه (11 دی) ویژه خبرنگاران و عكاسان اجرا می‌شود

نمایش 'مگه نمی دونی جات كجاست؟' به نویسندگی 'اكبر حسنی' و كارگردانی 'الهام جعفری' در اولین شب از اجرای عمومی خود در كارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، میزبان عكاسان و خبرنگاران خواهد بود.

'وحید آقاپور'، 'دلارا نوشین' و 'وحید میر یونسی' در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

براساس این گزارش اجرای ساعت 18 این اثر نمایشی ویژه عكاسان و اجرای ساعت 20 آن نیز ویژه خبرنگاران و منتقدان به صحنه خواهد رفت.



** نمایش 'لابی' به اجرای خود در كارگاه نمایش پایان داد

نمایش 'لابی' نوشته 'آرش عباسی' و كارگردانی 'بیتا الهیان' روز جمعه (9 دی ماه) به اجرای خود در كارگاه نمایش پایان داد.

این اثر نمایشی اجرای خود را از ششم آذرماه امسال با بازی 'رزیتا غفاری'، 'حمید رضا نعیمی'، 'حوریه میر محمدی'، 'روح الله كمانی' و 'فریدون محرابی' آغاز كرده بود.

بنابراین گزارش از روز یكشنبه (11 دی ماه) نمایش 'مگه نمی دونی جات كجاست ؟' در ساعت‌های 18 و 20 در كارگاه نمایش جایگزین نمایش لابی خواهد شد.

تهرام/م.ل/1275
۰ نفر