رشت - مشاور و مديركل حوزه استاندار گيلان گفت: ملاقات هاي مردمي، مسوولان را از نتايج رسيدگي به مشكلات شهروندان آگاه مي كند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، 'حسین راد' در حاشیه بیست و پنجمین دیدار مردمی مدیران دستگاه های اجرایی با مردم در نمازخانه استانداری گیلان اظهار داشت: دیدارهای چهره به چهره با مردم ، بهانه خوبیست تا از نتایج و توقعات مردم از مسوولان آگاه شویم.

وی ادامه داد: حضور بی واسطه مسوولان در میان مردم، می تواند به آنها كمك كند تا در زمینه بررسی مشكلات مردم ، اطلاعات درستی به دست آورند.

مشاور استاندار گیلان افزود: اگرچه ممكن است نظام اداری و بانكی كشور، اجازه رفع صد در صد همه مشكلات را ندهند، اما نباید انتظار داشته باشیم كه رفتاری خارج از این نظام صورت گیرد چراكه ما، تابع مقررات هستیم.

راد خاطرنشان ساخت: شهروندان باید این نكته را در نظر داشته باشند كه اجابت برخی درخواست ها و رفع مشكلات، نیازمند زمان است و نباید این انتظار را داشته باشند كه بلافاصله به مشكل‌شان رسیدگی قطعی صورت گیرد.

وی اضافه كرد: به هر صورت؛ این آمادگی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان وجود دارد كه بعد از ملاقات نیز، پیگیر مطالبات مردم باشند تا نتیجه مورد نظر، حاصل آید.

به گزارش ایرنا، در ملاقات پنج ساعته مدیران اجرایی گیلان با مردم كه در در نمازخانه استانداری انجام شد؛ به درخواست حدود 60 نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم برای رفع مشكلات آنها صادر شد.ك/3

ص/695