۱۷ دی ۱۳۹۰، ۹:۵۴
کد خبر: 30752197
T T
۰ نفر

شكست تيم فوتبال نوجوانان ايران برابر قطر

۱۷ دی ۱۳۹۰، ۹:۵۴
کد خبر: 30752197

تهران - تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران در دومين ديدار تورنمنت دوستانه ابوظبي با نتيجه دو بر يك از قطر شكست خورد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی نوجوانان در دومین دیدار خود در تورنمنت ابوظبی مقابل قطر دو بر یك شكست خورد. هر دو گل قطر از نقطه پنالتی به ثمر رسید.

تیم ملی نوجوانان در این دیدار با تركیب سید سجاد سید، عرفان وجدانی، سید مجید حسینی (كاپیتان)، كمیل حق زاده ( از دقیقه 65 میلاد داعی)، ساسان جافری ( از دقیقه 80 ایمان عبیدی پور)، مجتبی مقتدایی (از دقیقه 46 صادق محرمی ) امید نورافكن (از دقیقه 55 سعید عزت اللهی )، علی هزامی، امیر نصر آزادانی، رضا چعب ( از دقیقه 72 محمد بائوج )، علی ریگی ( از دقیقه 78 سید محمد خرم حسینی ) به میدان رفته بود.

تیم ایران از آغاز بازی بر حریف مسلط شد و در دقیقه 10 روی كار تاكتیكی خوب نوجوانان ایران، عرفان وجدانی از وسط زمین توپ را به جناح راست برد و از جناح راست علی ریگی توپ را روی دروازه سانتر كرد تا پرواز ساسان جافری گل اول ایران را به ارمغان بیاورد.

پس از این گل تیم ایران به حملات خود ادامه داد و رضا چعب دو موقعیت تك به تك را از دست داد. بازی با برتری ایران پیش می‌رفت ولی قطری‌ها چشم به ضد حمله دوخته بودند.

در دقیقه 36 روی شلوغی محوطه جریمه ایران با خطای هند سید مجید حسینی یك پنالتی بدست آمد كه قطری‌ها آن را از دست دادند.

چهار دقیقه بعد دوباره روی یك ضدحمله مهاجم این تیم در محوطه جریمه سرنگون شد تا پنالتی دوم برای این تیم گرفته شود. این پنالتی را سید سجاد سید به خوبی دفع كرد اما داور اماراتی دستور به تكرار ضربه داد كه در دومین ضربه قطر به گل اول رسید تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

البته علی دوستی مهر به شدت به داوربازی برای تكرار ضربه پنالتی اعتراض كرد اما نتیجه‌ای در بر نداشت.

در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال شد و دو تیم برای رسیدن روی دروازه‌های یكدیگر از پاسهای بلند استفاده می‌كردند.

در این نیمه رضا چعب دو موقعیت تك به تك و علی ریگی هم یك موقعیت دیگر را از دست دادند تا ایران به گلی نرسد اما در دقیقه 88 روی یك حركت از جناح راست تیم ملی نوجوانان و پاس به داخل محوطه جریمه گل دوم قطر به ثمر رسید و آنها بازی را با برد به پایان رساندند.
۰ نفر