۲۱ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۰۶
کد خبر: 30760580
T T
۰ نفر

يزد- نماينده ستاد انتخابات كشور گفت:قانون مداري ، عدالت محوري و حضور حداكثري از شاخص هاي اصلي انتخابات اين دوره مجلس شوراي اسلامي است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد ، سیف الله مطلبی در بازدید ازستاد انتخابات شهرستان یزد افزود: همه باید با اجرای صحیح قانون و عدالت قرار دادن در كارها شائبه ای كه توسط دشمنان داخلی و خارجی در فتنه 88 ایجاد شده بود را از هم اكنون خنثی نمایند و با تمام تلاش در جهت حضور حداكثری مردم در پای صندوقهای رأی فراهم آورند.

وی با بیان اینكه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است اظهار داشت: ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درك موقعیت همیشه با بصیرت خاص خود تمامی نقشه های شوم دشمنان را برملا كرده اند.

فرماندار یزد هم ضمن ارائه گزارش از نحوه فعالیت ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: در این شهرستان همه امكانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای برگزاری انتخاباتی باشكوه و قانونی فراهم شده است .

عزیزالله سیفی اظهار داشت: بحمدااله توانسته ایم با تلاش شبانه روزی تمامی اعضای ستاد تا این مرحله در استان پیشگام باشیم و همه فرآیندهای انتخابات تا كنون را زودتر از زمان پیش بینی شده انجام شده است.

وی اظهار داشت: مردم دارالعباده و ولایتمدار یزد با حضور باشكوه خود در روز انتخابات بار دیگر حماسه دیگری را خلق خواهند كرد.ك/1

7546/1968