۲۳ دی ۱۳۹۰، ۹:۴۴
کد خبر: 30763085
T T
۰ نفر

زنجان- معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني استان زنجان،گفت: در زمان حاضر ساختمان جديد دانشكده دندانپزشكي اين استان 85 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

'رضا شروین بدو' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دانشكده دندانپزشكی زنجان در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع در حال ساخت قرار دارد.

وی، اظهار داشت: در این ساختمان 150 یونیت دندانپزشكی، سالن كنفرانس مجهز به همراه بهترین تجهیزات آموزشی، درمانی و كمك آموزشی ایجاد شده كه با افتتاح آن این دانشكده به یكی دانشكده های مهم و خاص در منطقه شمالغرب كشور تبدیل خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، با اشاره به اینكه اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال برای احداث این دانشكده در نظر گرفته شده است،گفت: بر اساس زمان بندی های انجام گرفته ساختمان دانشكده دندانپزشكی زنجان در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی، همچنین توسعه رشته های تحصیلات تكمیلی را از اولویت های مهم معاونت آموزشی اعلام كرد و گفت:به زودی phd رشته های ژنتیك، بیوتكنولوژی دارویی، پرستاری، مطالعات اعتیاد، در دانشگاه علوم پزشكی زنجان ایجاد می شود.

شروین بدو، خاطر نشان كرد: دستیاری رشته های فوق تخصص غدد،تخصصی بالینی قلب و عروق، تخصصی بالینی آسیب شناسی، بالینی طب اورژانس،از دیگر الویت های معاونت آموزشی در سال جاری است.

522/7320