۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85105582
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نیروی انسانی کارآمد از مولفه‌های اقتدار است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:مولفه‌های اقتدار در حوزه های مختلف از قبیل نظامی و اقتصادی در گرو وجود نیروی انسانی دانا و توانمند است و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه دوشنبه در مراسم روز استاد افزود: هم اکنون ۱۶ میلیون دانشمند در کشور وجود دارد اما، از قافله علم دنیا عقب هستیم.

وی، با بیان اینکه برای رسیدن به قافله ۲ راه بیشتر وجود ندارد، اضافه کرد : اولین راه این است، بگوییم بایست تا به تو برسیم که در واقعیت این شدنی نیست.

امام جمعه زنجان ادامه داد: تنها راه این است که راه میانبر را انتخاب کرده و حرکت کنیم و با تلاش شبانه روزی آن عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم و در کنار شتاب و توجه به برنامه، موفق خواهیم شد در غیر اینصورت هرگز این مهم رخ نخواهد افتاد.

امام جمعه زنجان به وضعیت علم و سواد و ظرفیت‌های پزشکی قبل و اوایل انقلاب را یادآور شد و گفت: در اوایل انقلاب هشت پزشک حاذق بومی در شهر زنجان فعال و مابقی از کشور بنگلادش و هندوستان بودند.

حجت الاسلام خاتمی، با تقدیر از خدمات مجموعه بهداشت و درمان در دوران کرونایی خاطر نشان کرد : یکی از مقاطع درخشان تیم‌های پزشکی و بهداشتی و درمانی در دوران کرونا این قشر بودند و نشان دادند که جهادگران واقعی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز ادامه داد: این واحد دانشگاهی در جشنواره شهید رجایی رتبه ششم در بین ۷۰ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور را کسب کرد.

حسن بختیاری خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج اعلام شده از سوی نظام بین‌المللی رتبه‌بندی سایمگو، رتبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان در بین ۷۰ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور از ۲۸ در سال ۲۰۲۱ به ۱۲ در سال ۲۰۲۲ رسیده که نشان دهنده ۱۶ رتبه ارتقاست .


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha