۲۸ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۵۷
کد خبر: 30771047
T T
۰ نفر

همدان - رييس هيات نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: حضور چشمگير و گسترده مردم از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون در 29 انتخابات، جلوه دموكراسي و نظام جمهوري و مردمي با پسوند اسلام در اين كشور پهناور است.

حجت الاسلام 'محمد جوادی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:انتخابات نماد دموكراسی هر كشور به شمار می رود و هرقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد این نماد جلوه بیشتری دارد.

وی گفت:حضور مردم در این رویداد مهم سیاسی در ثبات نظام تاثیرگذار بوده و لرزه به اندام سران استكبار و دشمنان انقلاب اسلامی می اندازند.

جوادی اضافه كرد: به رغم دسیسه های دشمنان برای كمرنگ جلوه دادن حضور مردم در پای صندوق های رای، تاكنون هیچگونه توفیقی در این زمینه حاصل نكرده اند.

وی گفت: 30 تا 40 درصد از مردم كشورهایی كه سنگ تمدن را به سینه می زنند در پای صندوق های رای حاضر می شوند، ولی بیش از 80 درصد ملت ایران در دهمین دور انتخابات ریاست جمهوری شركت كردند.

جوادی با ذكر اینكه ملت ایران دارای هوش سیاسی بالایی است اظهار داشت: مردم مكر و كید دشمن را سال هاست درك كرده و با تمام سختی دربرابر دشمن ایستاده اند و به طور حتم امسال نیز در این نماد بزرگ دموكراسی حضور پرشور خواهند داشت.

وی گفت: افرادی لایق حضور در خانه ملت هستند كه علاوه بر اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عشق به خدمت به مردم وارد مجلس شوند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات همدان اضافه كرد: نمایندگان منتخب همچنین باید دارای تخصص، دانش و علم بالا باشند تا بتوانند با تصویب طرح و لوایح كارشناسی شده و قابل اجرا وهمچنین ارایه نقطه نظرات مناسب در راستای ارایه خدمت به مردم گام بردارند.

استان همدان با هفت حوزه انتخابیه دارای 9 كرسی در مجلس شورای اسلامی است.

7525/576/ 640
۰ نفر