۳۰ دی ۱۳۹۰، ۲۱:۵۱
کد خبر: 30774773
T T
۰ نفر

اردبيل - شركت گاز استان اردبيل خواستار تداوم رعايت صرفه جويي و موارد ايمني در مصرف گاز طبيعي از سوي مشتركان در اين استان شد.

گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی شركت گاز استان اردبیل حاكیست : باتوجه به ریزش سنگین برف و استقرار سرمای شدید در قسمت وسیعی از استان اردبیل و نیز نقاطی از كشورمان رعایت موارد صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی لوله كشی شده بطور یقین زمینه استفاده مطلوب همگان را از این نعمت الهی فراهم خواهد كرد.

این منبع از مشتركان گاز در استان اردبیل به لحاظ رعایت موارد صرفه جویی از ابتدای شروع فصل سرما تاكنون تقدیر كرد و خواستار تداوم این همكاری شد.

روابط عمومی شركت گاز استان اردبیل همچنین از مشتركان گاز خواست كه باتوجه به استقرار هوای سرد در استفاده از لوازم گازسوز به ویژه در فضاهای بسته موارد ایمنی و احتیاط را رعایت كنند تا شاهد وقوع حوادث تلخی مانند گازگرفتگی ، آتش سوزی و موارد مشابه برای هم استانی های عزیزمان نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ریزش سنگین برف از مقارن اذان صبح امروز (جمعه) در اردبیل و اكثر نقاط این استان شروع شده و همراه با كولاك شدید ادامه دارد.

ارتفاع برف در سطح گذرگاههای درون شهری اردبیل به لحاظ همراهی بارش با وزش باد و وقوع پدیده كولاك از 30 تا 50 سانتی متر متغیر می باشد و برودت هوا با وجود ابری بودن آسمان و ریزش برف منفی هشت درجه سلسیوس (سانتی گراد) می باشد و انتظار می رود كه از اواخر وقت فردا با توقف بارشها و صاف شدن آسمان سرمای هوا به مراتب بیشتر شود.

592