۸ بهمن ۱۳۹۰، ۸:۵۲
کد خبر: 30783683
T T
۰ نفر

رودسر - امام جمعه كلاچاي گفت: رفاقت و رقابت نامزدهاي انتخاباتي و طرفداران آنها موجب حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي مي شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'قنبر علی احمدی' در خطبه های نمازجمعه این بخش افزود: باید همه تلاش كنند تا فضای سیاسی لازم برای حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به توطئه های روزافزون دشمنان نظام در دلسرد كردن مردم بیان داشت: ملت ایران اسلامی باید در این دوره از انتخابات حضور پیدا كرده و نمایندگان اصلح و ولایی را وارد خانه ملت كنند.

حجت الاسلام احمدی تاكید كرد: حضور گسترده و انتخاب نماینده اصلح توطئه دشمنان را نقش بر آب می سازد.

وی از طرفداران نامزدهای انتخاباتی خواست در عین رفاقت، رقابت كنند و درصدد تخریب كاندیداهای یكدیگر بر نیایند.

وی هم چنین از امامان جماعت و مسئولین مساجد خواست كه فضای معنوی مسجد را محل تبلیغات انتخابات افراد خاص نكنند و تا همه علاقه مندان به نظام و دین بتوانند در مساجد حضور پیدا كنند.

امام جمعه كلاچای در ادامه سخنان خود با ناكارآمد خواندن تحریم نفتی ایران از سوی اتحادیه اروپا تصریح كرد: این تحریم ها ادبیات جدیدی نیست و بدون شك اقتصاد كشور خودشان را فلج خواهد كرد و در صحنه سیاسی بازتاب آن علیه خودشان خواهد بود.

امام جمعه كلاچای در ادامه درك و عمل صحیح از جایگاه ولایت فقیه را یكی از مشخصه های انسان های دیندار و مومن ذكر كرد و گفت: مخالفین ولایت، تفكر ولایت فقیه را تفكر استبدادی می دانند اما این افراد سخت در اشتباهند.

حجت الاسلام احمدی افزود: جریان ولایت فقیه منافع مردم و مصالح كشور را در نظر می گیرد اما تفكر استبدادی فقط به دنبال منفعت شخصی و كسب قدرت و ثروت برای یك عده افراد خاص است.

به گفته وی، حضرت امام (ره) همواره به منفعت مردم و كشور نگاه می كرد و اگر متوجه می شد منفعت كشور در خطر قرار گرفته به موقع وارد عمل می شد.ك/2

7290/ 603