امام جمعه گچساران، رای ندادن به معنی رای دادن به تفکر غلط دشمن است+ فیلم

گچساران- ایرنا- امام‌جمعه گچساران گفت: برخی مردم نگرانی ها و  گلایه هایی دارند و  می گویند ما رای نمی دهیم باید بدانند رای ندادن یک نوع رای دادن به تفکر غلط دشمن و خلاف مسیری است که نظام جمهوری اسلامی ترسیم کرده است.

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات صحنه مواجهه حق و باطل در عرصه سیاسی و بین المللی است .

وی بیان کرد: باید تصور کنیم انتخابات فقط مطلق به ماست در جنگ ترکیبی یکی از مهمترین برنامه های دشمنان نظام و انقلاب دلسرد کردن مردم در انتخابات پیش رو و فاصله گرفتن آنها در صحنه انتخابات است.

هاشمی منش ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال دلسرد کردم مردم از آینده درخشان کشور است.

وی تصریح کرد: انتخابات به جمهوریت و اسلامیت هویت می بخشد و انتخابات باید میدان مسابقه برا ی خدمت به مردم باشد.

امام‌جمعه گچساران گفت: نامزدهای انتخاباتی باید پاسخگو و توان خدمت به مردم را داشته باشند و همچنین پایبند به قانون و ارزش های اسلامی باشد.

وی ابراز کرد: مشارکت و حضور مردم در صحنه انتخابات می تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی و موجب یاس و نا امیدی آنها شود.

هاشمی منش تصریح کرد: در انتخابات پیش رو باید به نحوی عمل شود تا رقابت سالم و به دور از سوءاستفاده‌ها باشد.

وی با بیان اینکه افرادی تایید صلاحیت شده همه از فیلتر شورای نگهبان رد شده و قابل احترام هستند گفت: نامزدهای انتخاباتی باید با هم رقابت سالم داشته و از مسائلی که موجب تنش و نگرانی می شود پرهیز کنند.

هاشمی منش با بیان اینکه مردم با انتخاب درست سرنوشت خود و کشور را رقم می زنند افزود: سه ضلع انتخابات مردم، ناظران و مجریان و کاندیداها هستند که می توانند با فعالیت ، رقابت و مشارکت حداکثری و حضور در عرصع انتخابات به استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند.

امام جمعه گچساران گفت: در برخی مواقع مسئله ای در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مطرح می شود که در شان نظام جمهوری اسلامی نیست و ممکن است این موضوع نگرانی و نا امنی هایی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب نامزد اصلح دقت کنند افزود: مردم باید با توجه به دیدگاه امام راحل ومقام معظم رهبری در مورد ویژگی های نامزد اصلح بهترین افراد را در انتخابات پیش رو انتخاب کنند.

هاشمی منش ابراز کرد: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که دارای تقوای الهی، معنویت، نداشتن فساد اخلاقی، مالی وسیاسی، پایبند به نظام و انقلاب، دشمن شناس و در خدمت به مردم امتحان پس داده باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha