۸ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۰۵
کد خبر: 30783829
T T
۰ نفر

كاشان-تيم واليبال باريج اسانس كاشان، در هفته پنجم دور برگشت(هفته هجدهم) مسابقات ليگ واليبال در حالي ميهمان تيم هم استاني خود گيتي پسند اصفهان است كه اين تيم پرمهره براي اولين بار 'خوان سيچلو' را به عنوان سومين سرمربي خود در اين فصل بر روي نيمكت خواهد ديد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، تیم والیبال باریج اسانس كاشان در بازی هفته هفدهم خود با وجود اینكه مقابل تیم پرمهره پیكان تهران شكست خورد اما در دقایقی از بازی توانست با بازی خوب خود مدافع عنوان قهرمانی را با مشكلات زیادی همراه سازد.

این تیم برای نگه داشتن شرایط خوب خود در جدالی سخت و دشوار در اصفهان به دنبال كسب امتیاز از تیم گیتی پسند است.

نماینده والیبال اصفهان نیز پس از دو شكست متوالی مقابل تیم های 'پیشگامان كویر' یزد و 'شهرداری' ارومیه موفق شد با پیروزی مقابل نماینده كرمان تیم قعرنشین لیگ، نوار ناكامی های خود را پاره كند.

گیتی پسند و باریج اسانس تنها تیم هایی هستند كه در لیگ امسال مربیان خود ر ا تغییر داده اند، با این تفاوت كه 'خوان سیچلو' سومین سرمربی تیم گیتی پسند برای اولین بار مقابل تیم باریج اسانس بر روی نیمكت این تیم اصفهانی می نشیند.

تیم والیبال گیتی پسند كه بعد از یك دهه غیبت اصفهان در والیبال سطح اول كشور با سرمایه گذاری بسیار و خرید چند بازیكن ملی پوش و پرآوازه و حضور 'مصطفی كارخانه ' به عنوان سرمربی خود در این فصل یكی از شانس های قهرمانی محسوب می شد تاكنون موفق به نمایش تمامی توانمندی های خود نشده است.

استعفای كارخانه در پایان هفته نهم پس از شكست در چند بازی، موجب شد تا دستیارش 'غلامرضا مومنی مقدم' جایگزین وی شود اما این مربی جوان مشهدی نیزپس از هفت هفته مربیگری در این تیم به دلیل كسب نتایج پرنوسان جای خود را به ' خوان سیچلو' آرژانتینی دستیار اول 'ولاسكو' در تیم ملی ایران داد.

انتخاب سیچلو كه تنها سرمربی خارجی در لیگ برتر والیبال محسوب می شود آخرین امید مدیران اصفهانی است تا با وارد كردن یك شوك مجدد بتوانند روحیه از دست داده بازیكنان خود را برگردانند تا در ادامه لیگ با كسب نتایج خوب و حضور در مرحله نیمه نهایی از اعتبار والیبال اصفهان دفاع كنند.

گیتی پسند هرچند در تركیبش از ملی پوشانی همچون 'امیر حسینی'، 'مهدی بازارگرد'، 'محمد موسوی' و 'فرهاد ظریف' بهره می برد، اما اشتباهات این تیم در دریافت های اول كه بیشترین آسیب را به این تیم در این فصل وارد كرده باعث شده تا این تیم امتیازهای بسیاری به حریفان خود واگذار كند.

در صورت آماده بودن 'امیر غفور' و 'بلوكوبنف' بازیكن بلغاری باریج اسانس بازیكنان گیتی پسند در برابر سرویس ها و ضربات این بازیكنان روز سختی در پیش رو خواهند داشت.

سیچلو اگر چه قبل از بازی با باریج اسانس تنها یك جلسه تمرین كامل با بازیكنان تیمش داشته اما با توجه به این كه او در تیم ملی عهده دار آنالیز حملات حریفان تیم ملی است، باید دید خواهد توانست در این فرصت كم با اندیشه های دفاعی خود در برابر حملات بازیكنان جوان و باانگیزه باریج اسانس چاره ای بیندیشد.

از نكات جالب این دیدار، رویارویی 'حسین معدنی' سرمربی باریج اسانس با بازیكنان ملی پوش گیتی پسند چون حسینی، بازارگرد و ظریف است كه در مدت حضورش در سمت سرمربیگری در تیم ملی با دعوت نكردن از آنها با انتقادات بسیاری روبرو شده بود.

دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و باریج اسانس كاشان عصر روز یكشنبه /فردا/ از ساعت 17 به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

این دیدار را 'مسعود یزدان پناه' و 'نادر انصاری' قضاوت خواهند كرد و 'محمود كشفی' به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون والیبال نظارت این بازی را به عهده خواهد داشت.

گفتنی است تیم والیبال گیتی پسند تا پایان هفته هفدهم با كسب 11 برد و پنج باخت و مجموع 30 امتیاز در رده ششم و تیم باریج اسانس با كسب هفت پیروزی و 9 شكست با مجموع 18 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای گرفته اند.

سایر دیدارهای هفته پنجم دور برگشت(هفته هجدهم ) لیگ برتر والیبال به شرح زیر برگزار می شود:

پیشگامان كویریزد-هاوش گنبد

شهرداری ارومیه-شهرداری تبریز

گسترش نوین كشاورز–سایپا البرز

پیكان–مشهد الرضا

مناطق نفت خیز جنوب–كاله مازندران

آلومینیوم المهدی بندرعباس–كرمان

1724/9876