۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۲۱
کد خبر: 30786693
T T
۰ نفر

بنياد رودكي ميزبان چهار رويداد هنري فجر

۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۲۱
کد خبر: 30786693

تهران- بنياد فرهنگي هنري رودكي بهمن ماه ميزبان چهار جشنواره مهم هنري در مجموعه هاي تابعه است.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا از بنیاد رودكی، تالار وحدت روز 12 بهمن میزبان افتتاحیه سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر بوده و این در حالی است كه اختتامیه این رویداد در بخش داخلی و نیز بخش بین الملل آن به ترتیب در شب های 17 و 23 بهمن در این تالار برگزار می شود.

همچنین تالار وحدت پذیرای مهمانان سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز خواهد بود. این جشنواره از 13 تا 16 و 18 تا 22 بهمن در تهران برگزار می شود كه تالار وحدت میزبان دو نمایش 'موسم باد' از فرانسه ( 13 تا 15 بهمن) و نیز 'قصر مه آلود' از ژاپن (19 و 20 بهمن) خواهد بود.

اختتاحیه این جشنواره نیز عصر روز شنبه 22 بهمن در همین تالار برگزار می شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز از دیگر برنامه هایی است كه در ماه جاری( از 24 تا 30 بهمن ) در تالار های وحدت و رودكی برگزار می شود.

اجرای اركستر ملی به رهبری 'بردیا كیارس'، گروه كر نامیرا، اركستر سمفونیك رودكی، گروه 'سامان احتشامی' و 'كیوان ساكت' از برنامه های این جشنواره در تالارهای وحدت و رودكی خواهد بود. مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 30 بهمن در این محل برگزار می شود.

جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز با برپایی نمایشگاه هایی در نگارخانه های اصلی، آئینه و طبقه سوم مجموعه برج آزادی مهمان بنیاد فرهنگی هنری رودكی است .

فراهنگ**9173**
۰ نفر