۱۵ بهمن ۱۳۹۰، ۱۴:۱۰
کد خبر: 30797835
T T
۰ نفر

يزد - به ميمنت دهه فجر انقلاب اسلامي دو پرو‍ژه صنعتي و توليدي با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار روز شنبه در شهرك صنعتي مهريز افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این طرح ها شامل افتتاح واحد صنعتی تولید لوله پلی اتیلن و همچنین افتتاح خط دوم تولید كاشی می باشد .

برای اجرای این طرح ها با اشتغالزایی 200 نفر بیش از 40 میلیارد ریال از محل كمك های دولت و آورده بخش خصوصی هزینه شده است .

در مراسم افتتاح این طرح ها معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در خصوص سالگرد انقلاب مقدس اسلامی و نقش تولید در امر اشتغالزایی سخنرانی كرد.

' غلامحسین دشتی ' افزود: یكی از اساسی ترین برنامه های دولت و نظام اسلامی رونق اقتصادی و تولید و اشتغال مولد و مفید می باشد .

همچنین فرماندار مهریز از بهره برداری از بیش از 40 طرح در طول دهه فجر انقلاب اسلامی در طول این شهرستان خبر داد.

' مهدی كیانی مقدم ' افزود: مشاركت بخش خصوصی در همراهی با دولت در تحقق طرح های تولیدی و صنعتی و كمك به تولید و اشتغال بسیار خوب است .

وی تصریح كرد: نظام اسلامی با همه وجود برای حضور بخش صنعتی و تولیدی آماده همكاری است و در این عرصه خوشبختانه مشكلی وجود ندارد .

واحد تولید لوله های پلی اتیلن آب و گاز در زمینی به وسعت 9 هزار و 900 متر مربع و زیر بنای سه هزار و 500 متر مربع در شهرك صنعتی مهریز قرار دارد .

این واحد می تواند سالانه بیش از دو هزار تن انواع لوله پلی اتیلن تولید نماید.

همچنین واحد كاشی هم در زمینی به وسعت 165هزار متر مربع و زیر بنای 40 هزار مربع سالانه یك میلیون و 700 هزار متر مربع تولید می كند.ك2

7536/1968