۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۳۵
کد خبر: 30800255
T T
۰ نفر

فرماندار آستانه اشرفيه به مناسبت دهه فجر در ديدار با خانواده هاي معظم شهدا گفت: انقلاب اسلامي امانت شهيدان والامقام به مردم ايران است و بايد در حفظ آن كوشا باشيم.

به گزارش ایرنا، 'علی باباخانی' روز یكشنبه در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به بیان جایگاه والای شهداء پرداخت و افزود: شهدای گرانقدر برای پاسداری از حریم ولایت و نظام مقدس خون پاك خود را نثار اسلام و انقلاب كردند.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این دیدارها گفت: دلجویی، دیدار و تجدید میثاق با خانواده های معظم شهداء یكی از اهداف مهم برگزاری این آیین ها است.

'مهدی نادم' افزود: به مناسبت سی و سومین سالگر پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی نیز آیین دیدار از 33 خانواده معظم شهداء شهرستان آستانه اشرفیه با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در طول سال آیین های دیدار از خانواده های معظم شهداء شهرستان همواره برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، دیدار از خانواده های شهداء در آستانه اشرفیه از سوی كمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه مبارك فجر این شهرستان برگزار شده است.

در این آیین ها؛ فرماندار، بخشداران، مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان آستانه اشرفیه با حضور در منازل شهداء والامقام از نزدیك با خانواده های معظم آنان دیدار و به گفتگو می پردازند.

شهرستان آستانه اشرفیه بیش از 420 شهیدوالامقام تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.ك/2

7287/ 603