۲۰ بهمن ۱۳۹۰، ۸:۵۹
کد خبر: 30808262
T T
۰ نفر

همدان- مديركل تربيت بدني همدان گفت: جامعه ورزش اين استان روز شنبه حضوري پرشور و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن خواهند داشت.

سید'عبدی افتخاری' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دهه فجر تجلی حماسه تاریخی مردم ایران و پیوند ملت با ولایت است و از این رو تمامی ورزشكاران و مربیان استان همدان با شركت در راهپیمایی 22 بهمن، وفاداری خود را نسبت به آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی اعلام می كنند.

وی بیان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی به جهانیان است و جامعه ورزش استان همدان نیز در این روز با لباس های ورزشی حضور پرشكوه خواهند داشت.

افتخاری اظهار داشت: جامعه ورزش همواره حامی ولایت است كه در موفقیتهای مختلف همراه و همگام با دیگر اقشار جامعه نقش خود را در تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا كرده و در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز باردیگر درمیدان تاریخی امام (ره) و همچنین دیگر مراكز شهرستانها با هدف بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل و اندیشه های ارزشمند مقام معظم رهبری برای گرامیداشت این پیروزی ماندگار سال 1357 شكوه حضور خود را نشان خواهند داد.

وی تاكید كرد: شركت گسترده مردم در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی از جمله حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همدلی، همصدایی و وحدت كلمه این ملت را به جهانیان نشان می دهد.

مدیركل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان كرد: جامعه ورزش استان همدان اعم از قهرمانان، ورزشكاران، مسوولین و كاركنان اداره كل ورزش و جوانان با حضور پرشور در این راهپیمایی؛ سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی را همگام با ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی گرامی می دارد.

7520/576