۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85024849
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی باشکوه جامعه ورزش همدان در جشن ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85024849
راهپیمایی باشکوه جامعه ورزش همدان در جشن ۲۲ بهمن

همدان- ایرنا- جامعه ورزش همدان امروز شنبه با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین فجر پیروزی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جامعه ورزش این استان اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و قهرمانان ارزنده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همراه سایر اقشار مردم شرکت و با آرمان‌های مقدس امام راحل تجدید بیعت کردند.

در همایش بزرگ ورزشکاران که در شهرهای مختلف استان همدان تشکیل شد، مدیران و معاونان ورزش، جانبازان ورزشکار، هیات‌های ورزشی و قهرمانان زن و مرد استان در رشته‌های مختلف با لباس‌های متحدالشکل حضوری پرشور در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن داشتند.

ورزشکاران در طول مسیر راهپیمایی در گروه‌های منظم و مزین به پرچم و پلاکارد، با اعلام انزجار از اقدامات توطئه گرایانه آمریکا و دیگر استکبارگران، همسو با دیگر اقشار جامعه نشان دادند هر سال گسترده‌تر و قدرتمندانه‌تر در راهپیمایی شرکت داشتند تا بیعت مجددشان را با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس اعلام کنند.

آنان با همراه داشتن تصاویر مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) ، پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، ‌مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران به صورت پرشور مسیر راهپیمایی را پیمودند.

شرکت کنندگان در این اجتماع با در دست داشتن عکس سردار شهید سلیمانی و با فریاد الله اکبر و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

برخی از حاضران نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشتند: امروز ما تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و به حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده‌ایم تا بار دیگر خشم و انزجار خود را از رفتارهای خصمانه استکبارگران اعلام کنیم.

به گفته شرکت کنندگان، حضور پرشور اقشار مردم در این راهپیمایی موجب تحکیم وحدت ملت کشورمان و یاس دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود می‌شود.

ورزشکاران شرکت کننده در این مراسم افزودند: جامعه ورزش همدان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه ملی خود می‌داند چرا که نمایشی از اقتدار و پایبندی مردم کشورمان است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در حاشیه این راهپیمایی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، به عنوان الگوی الهام‌بخش برای ملت‌های مستضعف جهان شناخته شده و مستضعفان جهان بر اساس ایده و الگوی انقلاب اسلامی در مقابل ستمگران و مستکبران جهان ایستاده و این امر، ثمره مجاهدت‌های مردم است.

علی حقیقی افزود: جامعه ورزش و جوانان استان بار دیگر با شرکت در این آیین ملی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام با آحاد مردم، اقتدار ایران عزیز را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: قشر ورزشکار و جوان این استان با گرامیداشت یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با ارج نهادن به خون شهدا امروز بار دیگر با حضور پرشور، ضمن اثبات وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همراه با سایر شرکت کنندگان حماسه دیگری را در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم زد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha