۲۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۱۸
کد خبر: 30808725
T T
۰ نفر

يك زن آمريكايي در دفتر امام جمعه قزوين مسلمان شد

۲۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۱۸
کد خبر: 30808725

قزوين - خانم 'مونيكاويت' از اعضاي جنبش وال استريت و سرباز آمريكايي، در سفر خود به استان قزوين براي شركت در سي امين جشنواره بين المللي فيلم فجر با حضور در دفتر امام جمعه قزوين به دين اسلام مشرف شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، این بانوی مسیحی آمریكایی 32 ساله كه 6 ماه سابقه عضویت در ارتش ایالات متحده آمریكا را دارد، پس از قرائت شهادتین توسط آیت الله 'هادی باریك بین' نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به دین اسلام تشرف یافت.

'مونیكاویت' در باره علت مسلمان شدنش در دفتر امام جمعه قزوین گفت: علاقه ای كه به امام خمینی داشتم باعث شد تا شهادتینم توسط یكی از شاگران ایشان، آیت الله باریك بین قرایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن تبریك به این بانوی تازه مسلمان گفت: شما با انتخاب اسلام به عنوان دین خود، مسوولیت بزرگی را قبول كرده اید و باید مقررات و احكام دین مبین اسلام را بخوبی عمل كنید.

آیت الله 'هادی باریك بین' بیداری های اسلامی در كشورهای منطقه را نشات گرفته از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: در سال 57 مردم ایران به فرمان امام راحل گوش داده و با به صحنه آمدن خود پیروزی ها و دستاوردهای بزرگ و ماندگاری را در تاریخ رقم زدند.

وی اظهار داشت: بیداری های اسلامی به دشمنان می فهماند كه بساط ظلم و جور كشورهای دیكتاتور به پایان رسیده و مردم خواهان حكومت اسلامی ودینی هستند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به گسترش دین اسلام در جهان گفت: هم اكنون بیداری اسلامی در كشورهای اروپایی نیز بروز و ظهور پیدا كرده كه مسلمان شدن این بانوی مسلمان نمونه بارز آن است.

7390/616/508
۰ نفر