۲۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 30810526
T T
۰ نفر

نوشهر- امام جمعهٔ نوشهر با تأكيد برملزم بودن نامزدهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي و طرفدارانشان به رعايت اخلاق انتخاباتي ، گفت: همه بايد مراقب باشيم زيرا كوچك‌ترين تخلف نامزدها انتخابات و هوادارانشان باعث آلوده شدن فضاي سياسي اجتماعي كشور و سوء استفادهٔ دشمنان مي‌شود.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام 'محمود مشایخ' در نمازجمعه امروز نوشهر افزود: نامزدها باید از تبلیغات كاذب كه نوعی خرید رأی است ، اجتناب كنند و از هزینه‌های غیر متعارف كه برای مردم ایجاد شبهه می‌كند ، بپرهیزند.

وی اظهار داشت : كسانی كه رأی نمی‌آورند از هم اكنون باید در نظر داشته باشند كه فتنه‌ها و مسائل پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 تكرار نشود.

خحت الاسلام مشایخ با اشاره به وظیفهٔ خطیر مسؤولان اجرایی انتخابات ، خاطرنشان كرد : كسانی كه مجری انتخابات هستند باید امانت‌دار باشند و با موازین قانونی كار را پیش ببرند و جلوی هر نوع انحراف را از همان ابتدا بگیرند.

امام جمعهٔ نوشهر گفت: مردم نیز وظیفه دارند ضمن حضور پرشور در انتخابات مجلس، از جانب‌داری متعصبانه خودداری كنند و برای دنیای دیگران، دنیا و آخرت خود را نفروشند و برای رأی خود حجت شرعی داشته باشند.

وی از مردم خواست به افرادی رأی دهند كه دلسوز نظام باشند و بیان داشت: در هنگام رأی دادن باید به ارزش‌ها فكر كنیم و كسی را برگزینیم كه سرباز ولایت باشد.

حجت الاسلام مشایخ بر ضرورت حضور انبوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأكید كرد و یادآور شد : به خواست خدا، مردم با راهپیمایی بزرگ خود جواب تحریم‌ها و فشارهای دشمن را خواهند داد.

امام جمعهٔ نوشهر ادامه داد : فشارهای دشمنان برای خسته كردن و به ستوه آوردن مردم است تا آنان به نظام اسلامی ،پشت كنند ولی اگر ما همبستگی داشته باشیم، آن‌ها هیچ كاری نمی‌توانند بكنند. ك/2

7517/621/402