۲۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۰۶
کد خبر: 30811638
T T
۰ نفر

حضور گسترده جامعه ورزش همدان در راهپيمايي 22 بهمن

۲۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۰۶
کد خبر: 30811638

همدان- جامعه ورزش همدان در راهپيمايي 22 بهمن امسال حضور گسترده داشتند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، ورزشكاران این استان امروز در راهپیمایی 22 بهمن شركت داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام راحل، تعهد خود را نسبت به رهنمودهای ولایت فقیه اعلام داشتند.

در همایش بزرگ ورزشكاران كه در شهرهای مختلف استان همدان تشكیل شد، مدیران و معاونان ورزش، جانبازان ورزشكار، اعضای تیم فوتبال پاس همدان، هیات های ورزشی و قهرمانان زن و مرد استان در رشته های مختلف با لباس های متحدالاشكل حضوری پرشور در راهپیمایی عظیم 22بهمن داشتند.

ورزشكاران در طول مسیر راهپیمایی در گروه‌های منظم با حمل پلاكاردهایی، با اعلام انزجار از اقدامات توطئه گرایانه آمریكا و دیگر استكبارگران، همسو با دیگر اقشار جامعه نشان دادند هر سال گسترده تر و قدرتمندانه تر در راهپیمایی شركت می كنند تا میثاقی دوباره با انقلاب داشته باشند.

آنان با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره)، پلاكاردهای مرگ بر آمریكا، ‌مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران به صورت پرشور مسیر راهپیمایی را پیمودند.

برخی از حاضران در این دسته در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: امروز ما تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و به حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده‌ایم تا بار دیگر خشم و انزجار خود را از رفتارهای خصمانه استكبارگران اعلام كنیم.

این عده اضافه كردند: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی كرده و بر اقتدار نظام اسلامی می افزاید.

مدیركل تربیت بدنی همدان در حاشیه این مراسم گفت: ورزشكاران همدانی با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های مقام معظم رهبری، جامعه ورزش كشور را در خلق حماسه‌ای دیگر سرافراز كردند.

سیدعبدی افتخاری با اشاره به حضور ورزشكاران رشته‌های مختلف ورزشی در این راهپیمایی اظهار داشت: از تمامی رشته‌های ورزشی نمایندگانی امروز در این راهپیمایی باشكوه شركت داشتند كه نشانگر نقش موثر آنان در این گونه مراسم است.

وی افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اتحاد ملت ایران و تعهد آنان نسبت به آرمان های مقدس امام راحل است.

وی گفت: ورزشكاران به مانند همیشه كه در تمام صحنه‌های دوران انقلاب اسلامی حضوری پررنگ داشته‌اند این بار هم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی و شهدا، بار دیگر عزم و اراده آهنین خود را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.

افتخاری در ادامه به هراس و واهمه استكبار جهانی از پیشرفت و ترقی روز افزون نظام اسلامی اشاره و اظهار كرد: دشمنان به خوبی به میزان توانمندی ایرانیان در دستیابی به قلل رفیع در عرصه های مختلف آگاهی داشته و از به خطر افتادن منافع نامشروع خود با رشد روز افزون عرصه های مختلف نظام اسلامی در هراس هستند.

وی یادآور شد: مردم كشورمان همواره آماده اند تا با حضور گسترده در صحنه های مختلف ماهیت فرهنگی و انسانی انقلاب اسلامی را ابلاغ كرده و نشان دهند یكپارچه و متحد پاسدار حریم سرزمین ولایتمدار ایران اسلامی هستند.

7520/551