۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۵۴
کد خبر: 30816976
T T
۰ نفر

برگزاري نخستين كنگره خانواده و جهاني شدن

۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۵۴
کد خبر: 30816976

تهران - پژوهشكده خانواده دانشگاه شهيد بهشتي با همكاري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كنگره اي را درباره اثرات جهاني شدن بر خانواده با همكاري دانشگاهها، مراكز و موسسات فرهنگي كشور برگزار مي كند.

این كنگره با همكاری سازمان آموزشی , علمی و فرهنگی اسلامی (ایسیكو)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه امام صادق، بسیج اساتید و دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه كنگره بین المللی 'خانواده و جهانی شدن' را در تاریخ 23 و 24 اردیبهشت ماه 1391 برگزار خواهد شد.

آشنایی با دستاوردهای علمی داخلی و خارجی، جلب مشاركت سیاستگذاران، برنامه ریزان و متخصصان رشته های گوناگون جهت استقراء كامل مسایل و مشكلات خانواده، پیش بینی چالشهای نظری، تبیین بحرانهای جهانی و ابداع راه حل ها از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

تأثیرات جهانی شدن بر ساختار و كاركردهای خانواده، مطالعات خانواده ، جهانی شدن و فرهنگ برخانواده، بحران­های جهانی و خانواده، رسانه­های جهانی بر خانواده از جمله محورهای این همایش است.

از دیگر مباحث این كنگره تأثیرات جهانی شدن بر مناسبات خانواده با سایر نهادهای اجتماعی، تأثیرات جهانی شدن بر سیاستگذاری در حوزه خانواده، جهانی شدن و آموزش خانواده ، مهاجرت بر خانواده در عصرجهانی شدن و پیامدهای حقوقی جهانی شدن برای خانواده و همچنین تاثیر جهانی شدن بر اقتصاد خانواده از جمله اهداف این كنگره ذكر شده است .

سیام**9190**1544
۰ نفر