به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'رضا تقیپور' شامگاه یكشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایرنا درباره تخلفات اپراتورهای تلفن همراه در ادامه ارسال پیامكهای تبلیغاتی ناخواسته به مردم، افزود: سازمان تنظیم مقررات رادیویی از هفته پیش ابلاغ كرد كه ارسال پیامكهای تبلیغاتی باید با خواست مشتری باشد.
وی با یادآوری اینكه تا نظر مشتری استعلام نشود، نباید پیامكهای تبلیغاتی ارسال شود، افزود: اگر در این زمینه تخلفی صورت گیرد مردم میتوانند شكایت خود را در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی اعلام كنند.
** متوسط افزایش تعرفه تلفن ثابت 12 درصد است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره تغییر تعرفه تلفن ثابت نیز اظهار داشت: با یكسان شدن كدهای تلفن در استانها، تعرفهها نیز با توجه به این تغییر، به طور متوسط 12 درصد افزایش یافت، هرچند كه این رشد به نوع مصرف نیز بستگی دارد.
سیام*2023** 3404
وزیر ارتباطات:
مردم شكايت خود از ارسال پيامكهاي تبليغاتي ناخواسته را اعلام كنند
۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۲۰:۲۵
کد خبر:
30826188
تهران - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درباره ارسال پيامكهاي تبليغاتي از سوي دو اپراتور تلفن همراه بدون خواست مشتري،گفت: مردم ميتوانند شكايتهاي خود را در بخشي كه در سايت سازمان تنظيم مقررات راديويي در نظر گرفته شده، اعلام كنند تا رسيدگي شود.