۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۵۳
کد خبر: 30829303
T T
۰ نفر

700 روحاني به عنوان مبلغ در زنجان فعاليت مي كنند

۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۵۳
کد خبر: 30829303

زنجان - مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان زنجان، با بيان اينكه يكهزار و 500 روحاني و طلبه در استان وجود دارد، گفت: از اين تعداد 700 روحاني به عنوان مبلغ در سطح اين استان فعاليت مي كنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام'علی دشتكی' روز سه شنبه، در دیدار ائمه جماعات استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان، افزود: این حضور به منزله تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه در استان می باشد.

وی، با بیان اینكه علما همواره در فرهنگ شیعه موجب افتخار بوده و در تاریخ ملت ها به خود می بالد، یادآورشد: هر ملتی كه در طول تاریخ از وجود علما بهره مند بوده اند موجب عزت و سربلندی آنها شده است.

مدیركل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به پیروزی های پی در پی نظام در صحنه های مختلف اظهار كرد: یكی از عوامل این پیروزیها حضور روحانیت و علما به رهبری امام و رهبری بوده است.

حجت الاسلام دشتكی تأكید كرد: مشكل دشمنان با نظام نیز این است كه آنها نمی خواهند پرچم انقلاب اسلامی ایران به دست علما و روحانیت باشد.

وی، وجود 34 هزار شهید روحانی و طلبه در كشور را سند افتخار روحانیت دانست و افزود: این آمار نشان می دهد هر جا نظام به تبلیغ و ترویج اسلام نیاز داشته علما و مبلغین پیشگام بوده اند.

مدیركل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح كرد: امروز نیز علما و روحانیت به عنوان پیشرو در جنگ نرم دشمن به ایفای نقش می پردازند.

حجت الاسلام دشتكی ابراز داشت: نیاز و حمایت از ولایت فقیه امروز از هر زمان دیگری بیشتر احساس می شود.

7325/522