۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۸:۰۵
کد خبر: 30829760
T T
۰ نفر

دزفول - نمايشگاهي از توانمندي هاي بخش كشاورزي استان خوزستان در مركز تحقيقات كشاورزي صفي آباد دزفول با حضور مدير كل جهاد كشاورزي خوزستان, هيات فصلنامه روسي 'تجارت با ايران' و ديگر مسوولان محلي گشايش يافت.

مدیر روابط عمومی جهاد كشاورزی خوزستان روز سه شنبه در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی های بخش كشاورزی استان خوزستان با محوریت شهرهای شمال این استان از جمله دزفول، اندیمشك و شوش برگزار شده است.

'محمد نژاد زاده' افزود: در این نمایشگاه تازه ترین محصولات و نمونه های محصولات تحقیقاتی كشاورزی شهرستان های شمال خوزستان به نمایش گذاشته شده, ضمن اینكه این نمایشگاه در راستای معرفی صنایع دستی شهرستان دزفول، صنایع تبدیلی كشاورزی خوزستان و شیلات استان خوزستان نیز برگزار شده است.

مدیر روابط عمومی جهاد كشاورزی استان خوزستان تصریح كرد: در این نمایشگاه نمونه های صنایع دستی دزفول مانند هنر خراطی، محصولات غذایی و پروتئینی، گل، سبزی و صیفی جات، حبوبات، ابزار و وسایل تحقیقاتی كشاورزی، دستگاه های سنجش كشاورزی، انواع سن ها و آفات كشاورزی كه در استان خوزستان یافت می شوند, ارایه شده اند.

نژاد زاده افزود: این نمایشگاه با هدف بازدید هیأت فصلنامه روسی 'تجارت با ایران' به مدت یك روز برپا شده تا تمام توانمندی های كشاورزی استان خوزستان به نحو مطلوب و ویژه ای معرفی شوند.

در حاشیه این نمایشگاه نیز گوشه هایی از زندگی عشایری در حالی كه بانوان با لباس های محلی در حال پخت نان و تهیه دوغ محلی در یك سیاه چادر بودند به نمایش گذاشته شده است.

538/8111/320
۰ نفر