۲۷ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4175505
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/27 اقتصاد.نمایشگاه.صنعتی مشهد - شش نمایشگاه بین المللی صنعتی ، معدنی و ماشین آلات وابسته عصر روز پنجشنبه به صورت همزمان در مشهد برپا شد.
به گزارش ایرنا،این نمایشگاه ها شامل دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ، پنجمین نمایشگاه اتوماسیون صنعتی، چهارمین نمایشگاه معدن، ماشین آلات و صنایع وابسته، پنجمین نمایشگاه ماشین آلات استخراج معدن، راهسازی و عمران، ششمین نمایشگاه سنگ های تزیینی، نما، ماشین آلات و چهارمین نمایشگاه فلزات،فولاد،متالورژی، قالبسازی، آهنگری و ریخته گری است.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه ها از حضور 260 شرکت توانمند داخلی و خارجی در قالب این نمایشگاه ها خبر داد.
سید محمد سیدی افزود: نمایندگان کشورهای روسیه، ترکیه، ژاپن، چین، بلاروس، سوئد، آلمان ، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی، تایوان و سوئیس در این نمایشگاه ها حضور دارند.
وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه ها در مساحت 16 هزار متر مربع گفت : شرکت کنندگان داخلی هم از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز به ارائه دستاوردهای علمی و صنعتی خود در حوزه های مرتبط با این شش نمایشگاه بین المللی پرداخته اند.
سیدی عمده ترین زمینه های فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه ها را قطعه سازی مجموعه های فلزی، ماشین سازی، تولید ابزار و تجهیزات صنعتی خطوط تولید، تولیدکنندگان مواد اولیه صنعتی وکارگاه ها و تامین کنندگان آن، تولیدکنندگان ربات ها و سیستم های اتوماسیون صنعتی، ریخته گری و انجماد ،فناوری ها و روش های نو در زمینه ریخته گری، شکل دهی فلزات، جوشکاری و اتصال فلزات عنوان کرد.
وی فرآیندهای نوین در مهندسی مواد، فلزات و آلیاژها و مواد اولیه،تولید آهن و فولاد و فلزات غیرآهنی، فعالیت ها و صنایع معدنی، حفاری، اکتشاف و استخراج معادن، سنگ ها ، ماشین آلات و تجهیزات سنگ معدن و راهسازی را از دیگر زمینه های فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه ها عنوان کرد.
وی اظهار داشت: همزمان با این نمایشگاه ها، همایش هایی به منظور بررسی مدیریت تطبیقی اثر یارانه ها بر بخش صنعت و معدن و همچنین فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در معادن و صنایع معدنی با همکاری سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی برگزار می شود.
2713/ 1539 شماره 256 ساعت 19:45 تمام
۰ نفر