۲۲ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4621227
T T
۰ نفر
.................................................................
شهرری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 22/06/87 داخلی.اجتماعی.انتخابات فرماندار شهرستان ری گفت: بازرسان فرمانداری بر انتخابات شورایاری های محلات در سطح شهرری نظارت دارند.
"ولی موسوی مدنی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: کنترل و نظارت بر روی این انتخابات بر عهده شهرداری ها نیست و از طریق فرمانداری و استانداری در هر شهری صورت می گیرد.
وی گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده در فرمانداری، استانداری و شورای شهر تهران، تامین امنیت این انتخابات به فرمانداری هر شهرستان واگذار شده است.
او ادامه داد: همچنین تعاملی نیز میان فرمانداری و شهرداری منطقه20 پایتخت مبنی بر نحوه نظارت قانونی بر روی این انتخابات صورت گرفته تا با اطمینان خاطر بیشتری، آرای شهروندان اخذ گردد.
وی گفت: در حال حاضر، تیمی متشکل از 15 نفر از بازرسان فرمانداری این شهرستان در 22 محله در این منطقه مشغول بازرسی هستند تا انتخابات با سلامت کامل برگزار شود.
وی ادامه داد: این بازرسان به دقت بر نحوه دریافت رای مردم نظارت دارند تا بتوانند به طور مسلط بر مسایل انتظامی و امنیتی کنترل داشته باشند.
سومین دوره انتخابات شورایاری ها، از صبح امروز در یک هزار و 20 حوزه برای انتخاب سه هزار و 40 نفر در سطح تهران بزرگ آغاز شد.ک3 7300/1660/659 شماره 248 ساعت 15:18 تمام
۰ نفر