۱۶ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4663758
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/16 اجتماعی.آبرسانی .کلرزنی مدیر کنترل کیفیت و نظارت بر بهداشت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرگفت : تاسیسات آبرسانی پنج شهر این استان در سالجاری به کلرزن گازی و مایعی مجهز شده است .
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر موسی پناهنده اعلام کرد: امسال برای بالا بردن سطح اطمینان از بهداشتی بودن آب آشامیدنی شهروندان در شهرهای برازجان ، دیر ، چغادک ، کنگان و دیلم ، تجهیزات کلرزن روی تاسیسات آب این شهرها نصب شده است.
وی افزود: برای خرید و نصب این تجهیزات 20 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.
پناهنده اضافه کرد: با نصب این دستگاه ها در مجموع 20 کیلوگرم گاز کلر و کلر مایع برای بهداشتی کردن، به آب شرب شهرهای یاد شده اضافه می شود.
وی اظهارداشت: همچنین در سالجاری سامانه کلر زنی مخزن 20 هزار متر مکعبی بوشیگان با ظرفیت 10 کیلوگرم راه اندازی شده است پناهنده گفت : همچنین در آینده نزدیک سامانه جدید پیشرفته کلرزنی با اعتبار 5/1 میلیارد ریال روی مخزن 20 هزار متر مکعبی بوشیگان نصب خواهد شد و آب خط سوم آبرسانی پس از کلر زنی همه انشعابات مسیر کاملا بهداشتی خواهد بود.
مخزن 20 هزار متر مکعبی بوشیگان در مسیر خط سوم آبرسانی استان بوشهر که آب را از شهرستان کازرون استان فارس به بوشهر انتقال می دهد احداث شده است . ک /1 539 شماره 271 ساعت 13:13 تمام
۰ نفر