۴ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4743028
T T
۰ نفر

" خانه عکاسان " در چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود

۴ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4743028
..................................................
شهرکرد،خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/02/86 داخلی.فرهنگی.عکاسی.حوزه هنری رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، ازساماندهی عکاسان این استان در قالب "خانه عکاسان" خبر داد.
" کریم منزوی " روزسه شنبه درجمع تعدادی هنرمندان عکاس چهارمحال و بختیاری در نگارخانه سوره شهرکردافزود: خانه عکاسان به ساماندهی عکاسان براساس عکاسی موضوعی با همکاری خانه عکاسان ایران و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدام خواهد کرد.
به گفته وی،این ساماندهی باعث جهت دهی و تقویت عکاسان در امر چاپ عکسها و بر پایی نمایشگاههای موضوعی خواهد شد.
منزوی اظهار داشت: با سـاماندهی عکاسان موضوعی و راه اندازی خانه عکاسان چهارمحال و بختیاری ، ارایه عکسها نیز به صورت فاخر انجام می شود.
ریـیس حـوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: خانه عکاسان وظیفه ساماندهی عکاسان وابسته حوزه هنری، عکاسان آزاد و فارغالتحصیلان رشته عکاسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را برعهده خواهد داشت.
به گفته وی،تفاهمنامه و توافقنامه ای بین حوزه هنری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری چهارمحال و بختیاری به امضا رسید و در این تفاهم نامه بر سوق دادن عکاسان به طرف عکاسی موضوعی شامل طبیعت ، کوچ و مردم شناسی استان تاکید شده است.
وی گفت: آثار عکاسی هنرمندان چهارمحال و بختیاری دراین سه موضوع جمع آوری شده و به صورت یک نمایشگاه برپا می شود.
وی یادآور شد:بانک عکس نیز برای جلوگیری از کپی عکس های هنرمندان چهارمحال وبختیاری راه اندازی می شود.
به گزارش ایرنا،در این نشست جمعی از عکاسان و فارغ التحصیلان رشته عکاسی چهارمحال وبختیاری حضور داشتند.ک/ 2 3759/671/546 شماره 312 ساعت 44:12 تمام انتهای پیام C04.12-44-53
۰ نفر