۲۷ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4820809
T T
۰ نفر

سه خبر از گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خوزستان

۲۷ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4820809
...............................................
اهواز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/06/86 داخلی.اجتماعی.دفاع مقدس.
*** *ماهشهر* سرهنک " محمد شیروی"معاون هماهنک کننده منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) ماهشهر در جلسه برگزاری هفته دفاع مقدس در فرمانداری ماهشهر گفت: نیروهای مسلح و بسیج در روز 31 شهریور نخستین روز از هفته دفاع مقدس به همراه یکان موتوری و ادوات نظامی در این شهرستان رژه می روند.
فرماندار ماهشهر نیز گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، شب شعر حماسی، نمایشگاه عکس دفاع مقدس و ایستگاه صلواتی، و سنگربندی نمادین در مقابل ادارات در این شهرستان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
"بهنام مریدی" افزود: همچنین در این هفته توسط دو فروند بالگرد مزار شهدای ماهشهر و بندر امام را گلباران خواهند شد. 7158/640 *** *شوشتر* فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: نیروهای مسلح این شهرستان در نخستین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس در این شهرستان رژه خواهند رفت.
سرهنک پاسدار "علی اکبراخلاصی" در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تجلیل از جانبازان و آزادگان، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از شهدای هشت سال دفاع مقدس، رژه موتوری بسیجیان در سطح خیابان ها، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر و کتاب در پایگاهها، مراسم شب شعر و خاطره، مراسم شبی با قرآن از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس درشوشتر است. 7159/640 *** *دشت آزادگان * فرماندار دشت آزادگان با تاکید برهرچه با شکوه تر برگزار کردن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس به عنوان تاریخچه ای در جهت انتقال فرهنک ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.
"قائد اسلامی نسب" در نخستین جلسه دفاع مقدس که در فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد غبارروبی مزارشهدا، برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با مرزنشینان، برگزاری مراسم ویژه در یادمان شهدای گلگون کفن هویزه و اجرای چندین برنامه دیگر از جمله برنامه های دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.
در این جلسه سرهنک "مجید سعد" مسوول ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس دشت آزادگان، برگزاری هفته دفاع مقدس را تجلیل از شهدای گرانقدر، رزمندگان، ایثارگری ملت ایران در جهت انتقال این جانفشانی ها به نسل جدید بیان کرد.
7155/640 شماره 184 ساعت 11:56 تمام
۰ نفر