۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85605096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاع مقدس مکتبی پر محتوا برای جوانان و آینده سازان کشور است

اهواز - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر دفاع مقدس را مکتب پر محتوا برای جوانان و آینده سازان کشور عنوان کرد و گفت: بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری در حوزه دفاع مقدس در مناطق مختلف این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار امین شریعتی پور روز دوشنبه در گفت و گوی رسانه ای با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، اظهار کرد: دفاع مقدس از افتخارات این نظام اسلامی است و انتقال ارزش های آن به نسل های جدید از رسالت‌های اصلی ما است.

وی افزود: دفاع مقدس یک مکتب پر محتوا برای جوانان و آینده سازان کشور است تا با الگوگیری از شهدا، آن ها نیز در عرصه های مختلف به این میهن اسلامی خدمت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر بیان کرد: بی شک رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال حماسه و ایثار، انقلاب و اسلام را بیمه کرد.

سرهنگ دوم پاسدار شریعتی‌پور تصریح کرد: برنامه های مختلفی در هفته دفاع مقدسبه همت پایگاه ها و کانون اقشاری بسیج در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: نصب تابلوی شهدا در چندین منطقه شهرستان، نواختن زنگ دفاع مقدس، برگزاری شب خاطره، توزیع لوازم التحریر،دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های مهم این هفته در شوشتر است.

به گزارش ایرنا ، هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha