۱۳ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4832023
T T
۰ نفر
....................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/07/86 "ابوشریف" نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با تاکید بر این که ملت فلسطین مبارزه و مقاومت سخت تری از خود نشان خواهد داد و گفت: انتفاضه سوم ملت فلسطین در راه است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابوشریف جمعه شب در مراسم افطاری حزب موتلفه اسلامی با حضور نمایندگان حماس و حزب الله در مجموعه فرهنگی سید الشهدا(ع) با بیان این که جنبش جهاد اسلامی حاضر به ورود به مباحث سیاسی نشده و از راه مبارزه مشروعیت ملت فلسطین را دنبال کرده ، گفت: جهاد اسلامی تاکنون در این راه بهای سنگینی را پرداخت کرده است.
وی خاطر نشان کرد: با اطمینانی که به شکست روند سازش داریم گروه های مقاومت با توان بیشتری به مبارزه خود ادامه خواهند داد.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران در عین حال تاکید کرد: با توجه به امکاناتی که داریم قادر به پیروزی نهایی نیستیم، اما ایمان داریم مبارزه ما با صهیونیستیها ، مبارزه فلسطینی با صهیونیسم نیست بلکه دامنه این مبارزه گسترده است.
وی خاطر نشان کرد: عملیات و طرح آزادسازی فلسطین طرحی است که همه ملت های اسلامی باید در آن حضور داشته باشند.
ابوشریف برگزاری کنفرانس صلحی که قرار است در ماه های آینده در آمریکا برگزار شود را محکوم کرد و گفت: این کنفرانس می خواهد این معنا را که امروز مبارزه بین اسلام و غرب است ، از اذهان دور نگه دارد.
وی افزود: اتهاماتی که امروز به جنبش حماس زده می شود و معرفی ایران به عنوان محور شرارت به منظور دور کردن هویت اسلامی از مقاومت مسلمانان در برابر صهیونیسم است.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد جریان های اسلام گرا در فلسطین، سوریه، ایران، لبنان و عراق امروز به یک جریان متحد تبدیل شده اند، گرچه شواهد زیادی وجود دارد اما شاید نتوان به طور محسوس شکست طرح صهیونیستی را لمس کرد.
وی با تاکید بر این که آمریکا به عنوان سردمدار طرح غربی ها در منطقه با شکست مواجه شده است، اظهار داشت: آمریکایی ها برای گریز از آثار شکست خود به جنک های دیگری دست می زنند.
"برخی از تحلیل گران دوست دارند که بگویند در پایان سال جاری میلادی رویارویی بزرگی بین ایران و آمریکا رخ می دهد".
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران خاطر نشان کرد: اگر چنین اتفاقی رخ دهد طرح آمریکایی/ صهیونیستی در منطقه راهی به پیش نخواهد برد و طرح اسلامی در رویارویی فلسطینی ها بر صهیونیست ها پیروز خواهد شد.
وی در ادامه و در پاسخ به سئوال درباره امکان انجام مذاکره گروه های جهادی فلسطینی با رژیم صهیونیستی گفت: بین مذاکره و به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی همخوانی وجود ندارد و شرط اساسی هر نوع مذاکره با اسراییل به رسمیت شناختن این رژیم است.
ابوشریف تصریح کرد: صهیونیست ها مذاکره را بدون قدس، عقب نشینی، از بین بردن شهرک های صهیونیست نشین و به رسمیت شناختن حق بازگشت اوارگان فلسطینی نمی پذیرند و هر نوع مذاکره را به معنای چشم پوشی از فلسطین می دانند.
وی با تاکید بر این که هیچ نوع مذاکره ای با رژیم صهیونیستی انجام نخواهد شد، افزود: رویارویی ما با رژیم صهیونیستی بر سر چند وجب خاک نیست بلکه درگیری بین اسلام و غرب است.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران در ادامه با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خاطر نشان کرد: احمدی نژاد به ریشه رویارویی فلسطینیان و صهیونیست ها پی برده و می داند این درگیری میان غرب و اسلام است.
وی تاکید کرد: شاید مطرح کردن شعار حذف اسراییل از صفحه روزگار جنبه های منفی حتی برای فلسطینیان داشته باشد، اما رئیس جمهوری ایران با طرح موضوع برگزاری رفراندوم در فلسطین در حقیقت همان مواضع قبلی خود را مطرح کرده است.
ابوشریف در پایان افزود: راه عادلانه تعیین سرنوشت ملت فلسطین، همان برگزاری رفراندوم است که معنای آن از بین رفتن اسراییل از صحنه روزگار است .
شبس/1535/1537/ 1768 شماره 554 ساعت 22:33 تمام
۰ نفر