دنیا در حال آماده شدن برای ظهور

۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85536889
سید عبدالله حسینی I رئیس مرکز اسلامی آفریقا
دنیا در حال آماده شدن برای ظهور

تهران- ایرنا- اتفاقات جدید، راه را برای طرح بزرگ الهی فراهم‌ خواهد ساخت تا جهان واحدی بدون سازمان ملل و حق وتو و اضمحلال سازمان‌های عریض و طویل بی خاصیت شکل بگیرد.

در انگلیس در یک‌ پیروزی چشمگیر حزب چپ گرای کارگر پیروز می‌شود که دبیر کل سابقش کوربن، چفیه فلسطینی به دوش می انداخت و در تظاهرات روز قدس شرکت می‌کرد.

نخستین بیانیه حزب، درخواست آتش بس فوری در غزه است و احتمالا تجدید نظر در تروریستی انگاری سپاه پاسداران و توقف ارسال سلاح به اسرائیل.

در فرانسه چپ ها انتخابات را می برند. پاریس به یک شهر جنگی تبدیل می‌شود و نماینده مجلس آن می گوید به زودی کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد.

چند کشور مهم اروپایی قبلا کشور فلسطین را به رسمیت شناخته اند. در آمریکا قرار است ترامپ رئیس جمهور شود که بر خلاف انتظارات اتفاقا به نفع محور مقاومت است. او از همین الان گفته است حمایت از اوکراین را متوقف می‌کند و به دنبال بر اندازی در ایران است و با ایران توافق خواهد کرد. این یعنی شکست ناتو و غرب و پیروزی پوتین و تقویت قدرت شرق و گامی دیگر در جهت انتقال قدرت از غرب به شرق.

ترامپ این بار می‌داند نمی‌تواند منتظر تماس تلفنی از ایران باشد و باید ایران‌ را به عنوان یک قدرت بلا منازع در منطقه به رسمیت بشناسد و برای رسیدن به توافق با ایران‌باید امتیاز بدهد.

در سایه این اتفاقات اگر چین هم تکلیف تایوان را روشن کند، بدون آنکه از دست آمریکا و غرب کاری ساخته باشد که دیگر آخرین میخ ها بر تابوت قدرت غرب خواهد خورد.

در ایران هم رئیس جمهوری انتخاب می‌شود که به سید حسن نصرالله نامه می نویسد و با بشار اسد تلفنی صحبت می کند و به پوتین اطمینان می دهد و نخستین واکنشش حمایت قدرتمندانه از محور مقاومت و آرمان فلسطین است.

دنیا در حال آماده شدن برای ظهور

پیروزی بدون تردید محور مقاومت به خصوص مردم فلسطین در غزه، رژیم صهیونیستی را به سوی نابودی و اضمحلال سوق خواهد داد، به خصوص اینکه إسرائیل نتواند به لبنان حمله کند یا اگر حمله کرد با شکست مواجه شود.

همه این اتفاقات به علاوه آنچه در یمن، عراق و سوریه اتفاق می افتند دومینوهایی هستند که زمینه های انتقال قدرت از غرب به شرق را فراهم می‌کند و دنیا را برای ظهور منجی موجود آماده خواهد کرد.

غرب آسیا و جهان آبستن حوادثی است که در آن طرح خاورمیانه بزرگ شکست خورده است، دلار از معاملات جهان حذف شده است، بریکس در سه سوم جهان گسترش یافته است و نظم نوین جهانی با محوریت ایران، روسیه و چین شکل گرفته است که همه این اتفاقات، راه را برای طرح بزرگ الهی فراهم‌خواهد ساخت، جهان واحدی بدون سازمان ملل و حق وتو و اضمحلال سازمان‌های عریض و طویل بی خاصیت. جهانی بدون تبعیض، بدون جنگ، بدون فقر و مبتنی بر عدل و قسط که در آن خبری از ظلم و بی‌عدالتی نیست.

موشک‌ها را فقط در موزه ها خواهیم دید. آن روز دور و دیر نیست و ناگریز است و ناگزیر. در کنارهمه این اتفاقات بزرگ بین المللی در ماه محرم‌ حسینی مهمترین سوال این است که «تو در کدام سوی تاریخ ایستاده ای؟»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha