۲۴ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4945939
T T
۰ نفر
.............................................................
گچساران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.ستاد.
در مناطق شهری و روستایی گچساران شعبه های اخذ رای مستقراست تامردم با شرکت درانتخابات سرنوشت خود را برای چهار سال تعیین کنند.
برخی شهروندان گچسارانی، درکنارصندوق های اخذرای ساعت هابه انتظارمی نشینند تا با رای دادن، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.
یک شهروند گچسارانی در یک شعبه اخذ رای گفت: در روزهای پایانی امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی نام گرفته است با شرکت در انتخابات ، این مهم را به منصه ظهور می رسانیم.
سید محمد علی فخراحمد افزود: شرکت گسترده مردم در این انتخابات سرنوشت ساز علاوه بر افزایش اتحاد ملی در کشور ، موجب اقتدار نظام اسلامی در جهان می شود.
وی گفت:با شرکت در انتخابات در واقع سرنوشت خود را تعیین می کنیم و برای چهار سال مقدرات کشور را بدست نمایندگان می سپاریم.
یک کارمند دولت نیز معتقد است: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای علاوه بر سرافرازی ملت ایران در صحنه های جهانی، دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس خواهد کرد.
حمید نارکی گفت:همچون گذشته با شرکت حماسی در انتخابات مجلس به دشمنان انقلاب می گوییم تا آخرین نفر برای حفظ انقلاب پایداری می کنیم.
وی شرکت در انتخابات را وظیفه هر ایرانی دانست است و اظهار داشت: با حضور در عرصه های حساس کشور ، سرنوشت خود و کشور را تعیین می کنیم .
مریم صیادی دانشجوی رشته هنر نیز معتقد است شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی هر ایرانی است.
وی گفت: همه با هم با شرکت در انتخابات ، حمایت مجدد خود را از نظام اسلامی اعلام می کنیم.
علی آقایی ساکن روستای تلخاب شیرین گچساران گفت: روستاییان هیچگاه رهبر و نظام خود را تنها نخواهند گذاشت و با حضور گسترده در انتخابات مجلس با آرمانهای حضرت امام و رهبری انقلاب تجدید بیعت می کنند.
وی افزود: انتخابات مجلس هشتم صحنه بروز و ظهور عاشقانه و حماسی ملت ایران در این عرصه مهم است.
در شهرستان گچساران 132 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم تدارک شده است.
مردم گچساران با شرکت در انتخابات یک نفر رااز میان شش نامزد انتخابات، به عنوان نماینده خود انتخاب می کنند.
95 هزارنفردر شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.ک/4 566/675 شماره 591 ساعت 13:36 تمام
۰ نفر