۱۸ آذر ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 5653136
T T
۰ نفر
اجلاس فرماندهان ارشد ارتش پاکستان گشایش یافت # اسلام آباد، ایرنا: 18 آذر 1379 برابر با هشتم دسامبر 2000 اجلاس دو روزه فرماندهان ارشد ارتش پاکستان، روز جمعه ، به ریاست ارتشبد "پرویز مشرف" رییس اجرایی این کشور گشایش یافت.
روابط عمومی ارتش پاکستان، جمعه شب، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در نخستین روز این اجلاس ، اوضاع امنیتی و راهــبردی منطقه جنوب آسیا ، آخرین تحولات در مرزها و خط کنترل کشمیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پاکستان روز شنبه گذشته به نیروهای خود در طول خط کنترل کشمیر دستور آتش- بس داد و از هند نیز دعوت کرد که برای حل مساله کشمیر با مذاکرات سه جانبه اسلام آباد، دهلی نو و گروههای کشمیری موافقت کند.
هند پیشنهاد مذاکرات سه جانبه پاکستان درباره بحران کشمـیر را رد کرده است.
بر اساس بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان ، در این جلسه مسایل مربوط به امنیت داخلی این کشور نیز بررسی شد و سپهبد بازنشسته " معین الـدین حیدر" وزیر کشور گـزارشی از وضعیت امنیتی و برنامه های مربوط به اجرای اصلاحات در پلیس و نیروهای انتظامی ارایه کرد.
روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه خود افزوده اســت: ارتشبد مشرف نیز توضیحاتی درباره شرکت هیات پاکستانی دراجلاس اخیر سران کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در قطر ارایه کرد.
اجلاس فرماندهان ارشد ارتش پاکستان ، روز شنبه در ستاد فرماندهی ارتش در شهر راولپندی کار خود را دنبال می کند. * 816 *
۰ نفر