۱۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6109263
T T
۰ نفر
مهدی حسام شریعتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شروع بکار شهرداری سنندج در آرامستان قدیمی تایله واقع در خیابان طالقانی فعالیت های ساماندهی و بهسازی آرامستان های قدیمی شهر آغاز شد.
وی اظهار داشت: این طرح در راستای درخواست شهروندان سنندجی شروع شده است و با اجرای این طرح در آینده نزدیک این آرامستان ها به پارک های مذهبی تبدیل خواهند شد.
وی هدف از اجرای این طرح را نگهداشتن حرمت آرامستان های شهر، تامین رفاه خانواده های مراجعه کننده به آرامستانها و پاکسازی این نقاط از معتادین و زیبا سازی این قسمت های شهر اعلام کرد.
شهردار سنندج با اشاره به اینکه در شهر سنندج و حومه 22 آرامستان قدیمی و بلا استفاده وجود دارد اظهار داشت: در حال حاضر عملیات ساماندهی و بهسازی آرامستان های تایله از سوی سازمان پارکها آغاز شده و در آینده نیز دیگر آرامستان های شهر ساماندهی می شود.
حسام شریعتی بیان کرد: در طرح بهسازی آرامستانها، سکوهای آرامگاه های که علایم آنها باقیمانده است بازسازی و فضاهایی قدیمی تر آرامستان که نشانه های آن از بین رفته باشد به فضای سبز تبدیل و معابر بین آنها کف سازی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در این طرح تمامی فعالیت های در دست اقدام از سوی شهرداری با جلب رضایت شهروندان و وارثان صورت می پذیرد گفت: از شهروندانی که آرامگاه وابستگان آنها در آرامستان تایله است و قصد بازسازی آن را دارند تقاضا داریم برای بازسازی آن اقدام فرمایند و شهرداری نیز در این خصوص کمال همکاری را خواهد داشت.
وی استفاده بهینه از تمامی فضاهای موجود در سطح شهر برای تامین آرامش و رفاه شهروندان را یکی از اساسی ترین برنامه های شهرداری سنندج اعلام کرد.
حسام شریعتی ، مشارکت و همراهی شهروندان سنندجی را مهم ترین عامل در سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها و برنامه های شهرداری خواند و گفت: در اجرای طرح ساماندهی آرامستانهای قدیمی به مشارکت و همراهی شهروندان نیاز بیشتری داریم.
7354/533
۰ نفر