۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6112631
T T
۰ نفر

یادواره 302 شهید گرمی مغان برگزار شد

۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6112631
یادواره 302 شهید گرمی مغان برگزار شد ....................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/07/1390 فرهنگی.داخلی.گرمی گرمی ، اردبیل - یادواره 302 شهید شهرستان گرمی مغان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس ع استان، از خودگذشتگی امام راحل در خلق حماسه انقلاب اسلامی و ایثار شهدا در دفاع مقدس را الهام گرفته از جانفشانی امام حسین ع در پاسداشت از نهضت اسلام دانست و گفت:امروز بزرگترین وظیفه ما ادامه راه و گرامی داشت یاد شهدا است.
سردار جلیل بابازاده با اشاره به اینکه رزمندگان دیار گرمی مغان از این منطقه مرزی برای مقابله با دشمن، در مناطق جنوب و غرب کشور حضور یافته بودند افزود: عشق به وطن و نظام، نزد ایرانیان، حد و مرز نمی شناسد و نسخه شیطانی دشمن مبنی بر قوم گرایی و تجزیه طلبی بی خاصیت شده است.
وی ادامه داد: دفاع مقدس، ارزش و سرمایه ای متعلق به ملت ایران است و امروز که دشمن با تغییر خاکریز های جنگی، ایجاد شبهه در ولایت پذیری و جدایی دین از سیاست را در برنامه عملیاتی خود گنجانده است باید در حفظ دستاوردهای دفاع مقدس هوشیار باشیم.
در ابتدای این مراسم کلامی زنجانی شاعر حماسه سرا، با قرائت آخرین سروده های خود در باب دفاع مقدس، خاطره 200 هزار شهید دفاع مقدس را گرامی داشت و حاضرین را به وجد آورد.
در پایان این مراسم، به یاد شهدای کربلا،دفاع مقدس و 302 شهید والامقام گرمی، به مداحی وذکر مصیبت پرداخته شد. /7124//530/47124
۰ نفر