۶ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6113178
T T
۰ نفر
به گزارش ایرنا،این مراسم که عصر چهارشنبه مسجد قدس بندرعباس برگزار شد شمار زیادی از مردم شیعه وسنی ومسوولان هرمزگان جضور داشتند که دوتن از روحانیان به بیان خصوصیات وتلاش های شبانه روزی حسین هاشمی تختی پرداختند.
دراین نشست استاندار سابق هرمزگان نیز از اظهار لطف ومحبت مردم به خود را ستود وگفت: درمدت 22ماه خدمت در استان سعی کردم وحدت بین همه گروهها ودلسوزان نظام ایجاد نمایم وخیلی از کارهای بزرگ با کمک مردم ومسوولان انجام وکارهای دیگری باقیمانده است.
حسین هاشمی تختی افزود: ازاینکه دولت به بنده اعتماد کرد که این مسوولیت برعهده گرفتم وامروز هم که این مسوولیت از دوش من برداشته و به برادر دیگری که ازنیروهای ولایی وتوانمند واگذار شده تشکر می کنم .
وی ادامه داد : من خود را خادم مردم می دانم وتکلیف گرهستم وآنچه تکلیف شود بایستی انجام دهیم لذا به دنبال چنگ زدن مسوولیت ها نباشیم.
وی یاد آور شد: معتقدم در استان هرمزگان انسانهای توانمند،مخلص ، با تقوا تر وجود دارد اما دست تقدیر شد واینجانب چند صباحی سکاندارهرمزگان برعهده داشتم .
دراین نشست صمیمی مردم هرمزگان ابراز احساسات خود را به هاشمی تختی که فرزند هرمزگان است ابراز داشته و نماز جماعت مغرب وعشا را اقامه کردند.
وزیر کشورسه شنبه شب درآیینی از خدمات حسین هاشمی تختی به عنوان استاندار سابق هرمزگان قدر دانی وابراهیم عزیزی به جای ایشان معرفی کرد.ک/3 668
۰ نفر