۷ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6113347
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه خراسان شمالی: انقلاب ما با دفاع مقدس به دنیا صادر شد .................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/07/1390 اجتماعی.دفاع مقدس.فرمانده سپاه بجنورد _ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: انقلاب ما در دوران دفاع مقدس هشت ساله به دنیا صادر شد.
به گزارش ایرنا سردار "حسینعلی یوسفعلی زاده" روز پنجشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، ضمن تاکید بر تجلیل از این قشر اظهار داشت: همه وظیفه داریم با توجه به ایثارگران و مجاهدان، نگذاریم یاد و خاطره شهدا فراموش شود.
وی با بیان اینکه وعده بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) مبنی بر صدور انقلاب به دنیا محقق شده است، افزود: امام خمینی (ره) این پیام را در آینه تاریخ دیده بودند و اکنون برای ما ثابت شده است.
وی تاکید کرد: باید هم اکنون قدر رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس را بدانیم چرا که اگر اکنون در جهان عزت داریم نتیجه تلاش و جانفشانی آنان بوده است.
وی افزود: مدیران و مسوولانی که اکنون در دستگاههای مختلف مشغول به کار هستند باید خود را مدیون ایثار رزمندگان و جانبازان بدانند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت: کار انقلابی مربوط به یک دوران خاص نیست و در تمامی دوران برای پایداری نظام این مهم یک ضرورت است.
در این آیین از شماری از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در دوران هشت ساله دفاع مقدس تجلیل شد.
این آیین با حضور 250 نفر از پیشکسوتان بسیجی دفاع مقدس در سالن قرارگاه شهید برونسی در بجنورد برگزار شد. ک/2 7184/626
۰ نفر