۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6114733
T T
۰ نفر
قطع مکرر آب در قره آغاج مردم این شهر را با مشکل جدی روبرو کرد .............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/11 اجتماعی.آب شرب.قطعی.آب و فاضلاب قره آغاج چاراویماق، مراغه - قطع مکرر آب در قره آغاج مردم این شهر را با مشکل جدی مواجه کرده و موجبات گله مندی آنان را از مسوولان فراهم کرده است.
به گزارش ایرنا ، مردم این شهر طی ماه های اخیر با مشکلات فراوانی در تامین آب شرب خود مواجه شده اند.
جمعی از اهالی این شهر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفتند: آب شرب این شهر بطور متوسط شش ساعت در طول روز قطع می شود و این مساله زندگی روزمره مردم را مختل کرده و بهداشت دانش آموزان در مدارس نیز با مشکل مواجه شده است.
رییس شرکت آب و فاضلاب شهر قره آغاج نیز گفت: ترکیدن لوله خط انتقال آب ، علت قطعی آب در این شهر است.
امیر حسین حسنی ، افزود: بروز خشکسالی ، خشک شدن چشمه های منطقه و استفاده از این نعمت الهی در ساخت و سازهای شهری نیز موجب کمبود آب در این شهر شده است.
وی از اصلاح خط انتقال لوله آب به این شهر خبرداد و گفت: در زمان حاضر گروهی از ماموران این شرکت در حال تعمیر و اتصال این لوله به شبکه آب شهری هستند که به محض اتمام این عملیات مشکل کمبود آب این شهر رفع می شود.
شهرستان چاراویماق با حدود 39 هزار نفر جمعیت به مرکزیت قره آغاج در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است. 7484/590/593
۰ نفر