۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6114866
T T
۰ نفر
متخلفان پرونده های تعزیرات حکومتی کاشان به 6/3 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/11 اجتماعی.اقتصادی.تعزیرات حکومتی.کاشان کاشان-رییس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت:متخلفان پرونده های تعزیرات حکومتی این شهرستان در شش ماه نخست امسال به پرداخت سه میلیارد و 686 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
به گزارش ایرنا، ;سعید بلانی زاده ;روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برخی از این متخلفان افزون بر محکومیت به پرداخت جزای نقدی به لغو پروانه، ضبط کالا و تعطیلی واحد عرضه کالا و خدمات نیز محکوم شده اند.
وی تصریح کرد: اداره تعزیرات حکومتی در سه بخش به تخلفات قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان و کالا و خدمات رسیدگی می کند.
به گفته وی، افزون بر یک میلیارد و 220 میلیون ریال از جرایم نقدی در بخش کالا و خدمات، دو میلیارد و 300 میلیون ریال آن مربوط به قاچاق کالا و 163 میلیون ریال آن هم در بخش تخلفات بهداشت، دارو و درمان بوده است.
وی اظهار داشت:کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در حال بررسی به یکهزار و 400 فقره پرونده تخلفات در سال جاری است.
وی خاطرنشان کرد:یکهزار و 300 پرونده از این مجموع مورد رسیدگی و منتج به صدور رای شده است.
بلانی زاده، 25 مورد بازرسی از 116 واحد عرضه کننده کالا و خدمات، ضبط و معدوم کردن دو تن کالای خوراکی و آشامیدنی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف و مشارکت در اجرای طرحهای ویژه نظارتی را از دیگر فعالیتهای این اداره در شش ماه نخست امسال برشمرد.
562/1042
۰ نفر