۵ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6122096
T T
۰ نفر
داشتن زنجیر چرخ برای گذر از محورهای کوهستانی استان اردبیل ضروری است ...................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/08/1390 اجتماعی.داخلی.برف خلخال ، اردبیل - به دنبال بارش برف در مناطق کوهستانی استان اردبیل ، محورهای ارتباطی این استان لغزنده بوده و برای گذر از آنها نیاز به زنجیر چرخ می باشد .
اداره کل راه و ترابری استان اردبیل اعلام کرد که گردنه های حیران در محور اردبیل - استارا ، صایین در محور اردبیل - سراب و گردنه الماس در محور خلخال به اسالم و نیز محورهای دیگر برف گیر استان لغزنده بوده و برای عبور و مرور در آنها نیاز به تجهیزات زمستانی می باشد .
علی نادری رییس اداره راه و ترابری خلخال روز پنج شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : هم اکنون درمحور خلخال ، اسالم بویژه گردنه اسالم برف در حال بارش بوده و کولاک نیز در آن جریان دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بارش برف در شهرستان خلخال از شب گذشته چهره زمستانی به این شهرستان بخشیده و همچنان این بارش ادامه دارد .
بر اثر بارش برف جاده های این شهرستان شاهد یخبندان بوده و ماموران راه و ترابری اقدام به شن و نمک پاشی در آن کردند.
تاکنون نزدیک به 150 میلیمترنزولات جوی در خلخال باریده است و دمای این شهرستان نسبت به دیروز شش درجه کاهش یافته است .
گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست در دیگرها شهرهای استان از جمله اردبیل ، نیر ، نمین ، سرعین و کوثر نیز بارش گزارش شده و در شهرهای گرمسیری استان در منطقه مغان اهالی شاهد بارش باران هستند .
در شهر اردبیل نخستین برف پاییزی این شهررا سفید پوش کرد .
7119/530
۰ نفر