۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6129599
T T
۰ نفر
بدهی تامین اجتماعی به بیمارستان ها تا پایان مرداد پرداخت می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/09 اجتماعی.بیمه خدمات درمانی.بدهی تهران-مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی کشور گفت: مطالبات سال 89 مراکز دانشگاهی و بیمارستان های دولتی از تامین اجتماعی 180 میلیارد تومان است که به احتمال زیاد تا پایان ماه جاری تسویه می شود.
به گزارش روز شنبه از اداره کل روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، رحمت اله حافظی افزود: بدهی اسفندماه سال 88 به مراکز دانشگاهی و بیمارستان های دولتی در حال تسویه شدن است و پیش بینی می شود تا هفته آینده تمام بدهی مراکز دانشگاهی کشور با سازمان تسویه شود.
عضو هیات مدیره صندوق تامین اجتماعی با اعلام اینکه تاکنون 30 درصد از مطالبات سال 88 مراکز دانشگاهی در استان های کشور پرداخت شده است، گفت: ظرف هفته آینده تمامی این مطالبات پرداخت می شود و به دلیل اینکه دستور برداشت مالی از خزانه اعلام شده این انتظار وجود دارد که مطالبات فروردین و اردیبهشت ماه سالجاری مراکز دانشگاهی پرداخت شود.
حافظی پیرامون اظهارات اخیر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر واگذاری بخشی از خدمات درمانی سازمان به بخش خصوصی اعلام کرد: این واگذاری ها در بخش مستقیم و ارایه خدمات بستری و بیمارستانی است و شامل خرید خدمت در بخش غیرمستقیم نمی شود.
اجتمام 9134** / شماره 048 ساعت 15:38 تمام
۰ نفر