۲۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6133859
T T
۰ نفر

متجاوزین مسلح مرزی در مرززابل دستگیر شدند

۲۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6133859
متجاوزین مسلح مرزی در مرززابل دستگیر شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/24 اجتماعی.انتظامی.مرزبانی زاهدان- سرپرست اداره اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان دلاور هنگ مرزی زابل چند متجاوز مسلح مرزی را که وارد خاک کشور شده بودند، دستگیر کردند.
سرگرد پاسدار منوچهر کریمی روز شنبه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: نیروهای مرزبانی هنگ مرزی زابل در راستای برخورد قاطع با هر گونه تجاوز مرزی در منطقه روز گذشته تعدادی متجاوز مسلح مرزی را در خاک جمهوری اسلامی ایران دستگیر کردند.
وی افزود: در همین زمینه مرزبانان با اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی به محض اطلاع از ورود این افراد با بکارگیری نیروهای ویژه و کار آزموده و تحت نظر گرفتن مسیر تردد آنان و با آمادگی کامل به متجاوزان مسلح مرزی اعلام اخطار کرده و با رعایت موارد ایمنی و شلیک تیر هوایی آنان را زمینگیر کردند.
سرپرست اداره اجتماعی مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متجاوزان مرزی که با یک دستگاه خودروی دو کابین رنجر آمریکایی با آرم پلیس مرزی افغانستان وارد خاک ایران شده بودند با توجه به اقتدار مرزبانان و سرعت عمل این دلاوران بدون آنکه بتوانند برای مقابله با ماموران تدبیری بیندیشند بلافاصله سلاحهای خود را که مقدار قابل توجهی مهمات و تجهیزات مدرن و خاص نظامی نیز به همراه داشتند، بر زمین گذاشته و خود را تسلیم کردند.
کریمی گفت: فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان با اقتدار کامل اجازه کوچکترین تحرک یا تجاوز مرزی را به بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی دهد و همواره با تمام قوا در خدمت امنیت و آسایش مردم بویژه مرزنشینان استان است. ک/3 653 شماره 076 ساعت 16:47 تمام
۰ نفر