۲۹ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6167412
T T
۰ نفر
نیروهای مسلح استان زنجان صلابت و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند ................................................................
زنجان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/01/86 داخلی.اجتماعی.ارتش.رژه.توانمندی.
همزمان با روز ارتش ، نیروهای مسلح مستقر در استان زنجان، روز پنجشنبه صلابت و توانایی رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
یگان ها و نیروهای شرکت کننده درمراسم سان و رژه ی نیروهای مسلح، با عبور از مقابل جایگاه و تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب، ضمن تجدید بیعت با فرماندهی کل قوا ، آمادگی خود را برای دفاع از کیان و نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.
نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی زنجان در این مراسم گفت: در زمان حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین موقعیت و عالی ترین وضعیت قرار دارند.
حجت اسلام "محمدتقی واعظی" باتاکید براینکه روزبه روز بر اقتدارو توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود، یادآورشد: امروز ایران به عنوان یک قطب مهم و نفوذناپذیر در جهان شناخته شده است.
وی ارتش جمهوری اسلامی را بازوی توانای نظام ومایه ی آرامش و اطمینان مردم این کشور دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران درکنار سایر نیروهای مسلح برای ، آزادگی، شرف و عزت مردم این کشور تلاش می کند.
فرمانده تیپدو زرهی زنجان نیز در این مراسم بابیان اینکه پیام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران درسال 58 به ارتشیان ومردم، مبنی بر نمایش اقتدار ارتش وحمایت و استقبال مردم از این نیرو موجب نقش برآب شدن توطئه های دشمنان نظام شد.
"سیدعلی موسویان" تاکیدکرد: امروز اگر دشمنان وبدخواهان نظام جرات تعدی به ایران را ندارند به دلیل آمادگی، توان وتعهد بالای نیروهای مسلح این کشور است که این توانمندی روز به روز نیز در حال افزایش است. ک/2 596/587 شماره 069 ساعت 12:28 تمام
۰ نفر