۱۴ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6202380
T T
۰ نفر
عبور و مرور وسایط نقلیه دراطراف حرم مطهر امام (ره ) به کندی صورت می گیرد .....................................................................
شهرری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/03/86 داخلی.اجتماعی.ترافیک.ارتحال86.
عبور و مرور وسایط نقلیه در اطراف حرم مطهر امام (ره ) به کندی صورت می گیرد.
خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی از برخی محدوده های حرم مطهر حضرت امام (ره ) گزارش می دهند که سه ساعت پس از پایان مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، هنوز برخی گذرگاه های منتهی به حرم مطهر از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است.
بزرگراه قم به تهران و تهران - قم از محدوده میدان جهاد تا عوارضی بزرگراه قم و سه راه باقرشهر از جمله نقاطی است که بار ترافیکی سنگینی دارد.
"مجید پریزاد" رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا قول داد "ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر در این مناطق تا ساعت 17 بار ترافیکی را روان کنند".
وی به مسافران ورودی به تهران از محدوده اتوبان قم به سمت تهران و کسانی که قصد سفر به خارج از تهران از این محدوده را دارند، توصیه کرد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
هم اکنون اتوبوس های حامل زایران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره ) پس از پایان مراسم، در ترافیک سنگین از محدوده اتوبان تهران - قم و قم - تهران و سه راه باقرشهر عبور می کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرری افزود: محدودیت ترافیکی مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت امام (ره ) پس از پایان مراسم برداشته شده است و ترافیک سنگینی را سبب شده است.
پریزاد گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی مناطق 22 گانه تهران بزرک به صورت هماهنک برای روان کردن ترافیک در محل حاضر هستند و به هدایت اتومبیل ها مشغول هستند.
وی افزود: بزرگراه قم به سمت حرم مطهر حضرت امام (ره ) و سه راه باقرشهر به دلیل بازگشت کاروان های زایران به شهرستان های مبدا از ترافیک سنگینی برخوردار است. ک/ 3 7303/1545/ 1644/659 شماره 188 ساعت 04:17 تمام انتهای پیام E14.47-04-17
۰ نفر